mewa506 Opublikowano 11 Marca 2009 Autor Opublikowano 11 Marca 2009 witam koledzy problem rozwiązany !!!!pompa paliwowa a dokładniej w niej jest jakiś zaworek powrotny który siadł i niestety nie można go wymienić całą pompę trzeba kupić!!! pompa jest okej poprostu na start pompuje paliwo które sie cofa bo zaworek nie trzyma i jest do odpalenia zasłabe ciśnienie!! wię narazie będę śmigał tak jak jest poczekam aż pompa zacznie szwankować bo bezsensu wymieniać całą teraz !!!!!!! pozdrowionka i dziękuje za pomoc koledzy
dumski Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 Mam ten sam problem z silnikiem ADR i widzę że muszę zacząć od pompki a to nie mały koszt jak mi się zdaje.
kowal161 Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 nie musisz wcale tak jezdzic wystarczy ze w uklad paliwowy wrezasz taki zaworek i sprawa załatwiona nie trzeba wymieniac pompki skoro to tylko zaworek i tez nie trzeba czekac az pompka padnie zeby auto dobrze paliło
dumski Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 Dzięki... spróbuję... a taki zaworek to kupię w każdym sklepie?? Na przykład w InterCarsie??
kowal161 Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 powinienes tylko musis miec taka sama srednica co przewod na ktory go bedziesz zakladał
byko Opublikowano 19 Lipca 2009 Opublikowano 19 Lipca 2009 Witam koledzy I jak problemy z odpalaniem? Ja ze swoim też mam podobny problem... gdy autko postoi przez noc to przy odpalaniu muszę bardzo długo kręcić, a najczęściej dopiero za drugim razem odpala, a jak już raz odpali to następnym razem w miarę szybko łapie. Co to może być i jak to zdiagnozować? VAG nic nie pokazuje... Pozdrawiam!!
TOM22 Opublikowano 20 Lipca 2009 Opublikowano 20 Lipca 2009 witam podpinam sie do tematu u mnie po przekręceniu zapłonu niesłychać pompy paliwa i przez cały czas myślałem ze tak ma być auto odpala prawie normalnie tzn nie na dotyk ale musi sie przekręcić chwile jak moge sprawdzić pompe??
romus Opublikowano 21 Lipca 2009 Opublikowano 21 Lipca 2009 Kolega mstan ma rację - pompa nie pracuje od razu po przekręceniu kluczyka tylko dopiero od chwili włączenia rozrusznika - i tak ma być. "Włączyc zapłon. Powinna byc słyszalna przez chwile praca pompy" - błąd w książce! Kolega byko ma LPG - jak z pompą paliwa będzie ok to radzę sprawdzić czy przypadkiem gaz nie zalewa silnika - kolektor jest całkiem długi więc i gazu sporo się tam zmieści - silnik przed odpaleniem musi to "przepompować" żeby dostać tlenu
byko Opublikowano 22 Lipca 2009 Opublikowano 22 Lipca 2009 Odpinałem węże od gazu na próbę ale nie pomagało... Czyli raczej to nie tego wina. Teraz zamontowałem taki układzik który załącza pompę paliwa na ok 1-2 sekundy po przekręceniu kluczyka - tak jest u brata w a4 1.8 ADR z 97roku. I na razie pomogło.... ale zobaczymy jak to będzie bo nie miałem za bardzo jak potestować. Faktycznie ten problem może być spowodowany tym że zaworek w pompie nie trzyma już tak dobrze jak powinien, po dłuższym postoju ciśnienie w układzie nie jest już tak wysokie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się