maniom Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Mam taki problem, że przy pełnym gazie od około 3000 rpm znika doładowanie i auto wogóle nie jedzie, wcześniej wszystko jest ok. Przy lekkim wciśnięciu gazu też jest ok, nawet do wyższych obrotów aczkolwiek przy 4000-5000 i tak odcina. Po odpuszczeniu gazu wszystko wraca do normy i przez chwilę znowu jedzie normalnie aż nie wcisnę mocniej... Na Vagu zero błędów. DV nowy sprawny, szczelność sprawdzana - wszystko wygląda ok. N75 też nowy a do tego po odpięciu wężyka od WG jest to dokładnie to samo więc raczej nie jego wina. Przepustnica czyszczona i adaptowana. Auto po zmianie softu na około 190km i z założonym LPG. Jest tak samo na benzynie i na gazie. Turbina była ostatnio regenerowana i do tego przerabiana na hybrydę więc moja teoria jest taka, że to przez to przeładowuje (co widać na logu tuż przed odcięciem doładowania) bo nie robiłem korekty softu ale czy nie powinno to się jakoś mimo tego dać wysterować? Chce mieć pewność, że to nie coś innego żeby nie zawracać d*py dwa razy Daronowi7 gdyby się okazało, że to jednak nie brak korekty a coś z autem. Logi (w jednym linku są 2 - ze stycznia i z dziś, nie wiedziałem, że mam jeszcze stare i się "dopisało"): http://vaglogi.pl/log-003_115_Zv5k2.html http://vaglogi.pl/log-020_118_p2nxm23.html http://vaglogi.pl/log-002_033_Tk282hV.html Robiłem tylko do 4000-4500 rpm bo dalej szło strasznie opornie, drogi by mi zbrakło a chyba i tak widać co się dzieje
zwonko Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Przepływem sie zajmij. We wczesniejszych logach był ok, teraz jest totalna lipa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się