Skocz do zawartości
IGNOROWANY

LOGI PO STROJENIU LPG 1.8T AWT - DO POPRAWY??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Dziś byłem u lokalnego gazownika, lecz muszę chyba się wybrać do Auto Flesch Lubicz....

Logi na Pb

http://vaglogi.pl/log-002_033_6ClTkh.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_ic6XX3.html

LPG

http://vaglogi.pl/log-002_033_gSyZd.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_6H2k1ua.html

Jeśli dobrze widzę to straciłem 20 zł na strojenie a rezultat tylko ciut lepszy.... Czy jest wykonalne dostroic auto żeby te korekty były zbliżone do korekty na Pb? Olac temat czy jechać do tego polecanego Lubicza? 

Dla porównania stary log na LPG przed dzisiejszym strojeniem:

http://vaglogi.pl/log-002_033_YHAa2.html

Edytowane przez Marcin13
Opublikowano

Teraz masz za ubogo i to sporo. Niech poprawi lub zwraca hajs. Stroił Ci to na korekty w czasie jazdy?

Opublikowano
29 minut temu, przem8 napisał:

Stroił Ci to na korekty w czasie jazdy?

Stroil tylko programem Stag. Pytałem czy mają vaga to odpowiedzieli NIE. Jutro będę dzwonił do Lubicza tam podobno stroja na korekty. Czy przed strojeniem pojeździć kilka dni na Pb? Dziś jak mówiłem że przepływomierz wymieniłem to się pytał ile km na Pb zrobiłem po wymianie.... Zrobiłem tylko tyle co robiłem logi czuli mało..   

Opublikowano
7 minut temu, Marcin13 napisał:

Czy przed strojeniem pojeździć kilka dni na Pb?

Nie ma takiej potrzeby.

Opublikowano
13 godzin temu, Marcin13 napisał:

Stroil tylko programem Stag. Pytałem czy mają vaga to odpowiedzieli NIE. Jutro będę dzwonił do Lubicza tam podobno stroja na korekty. Czy przed strojeniem pojeździć kilka dni na Pb? Dziś jak mówiłem że przepływomierz wymieniłem to się pytał ile km na Pb zrobiłem po wymianie.... Zrobiłem tylko tyle co robiłem logi czuli mało..   

Nie muszą mieć vaga żeby dobrze wystroić LPG, wystarczy dobry interfejs podający podstawowe parametry i kilkanaście - kilkadziesiąt km jazdy. 

Opublikowano

No więc dziś umówiłem się na strojenie LPG w jedynym polecanyn warsztacie w kujawsko pomorskim czyli w Lubiczu. Pan polecił mi żebym przed przyjazdem zdjął kleme z aku na całą noc i przyjechał do nich na Pb ok 50 km. Podejrzewam że chciał żeby korekty się wyzerowaly i tu moje pytanie: Czy zamiast odczepiac te kleme wystarczy że po prostu skasuje błędy (nawet jeśli ich nie ma) i później pojeździe na Pb te 100km? Wtedy korekty się wyzeruja prawda? Termin mam dopiero na 8 maja....

Opublikowano

Jak skasujesz błędy to na to samo wyjdzie.

Opublikowano
9 godzin temu, przem8 napisał:

Jak skasujesz błędy to na to samo wyjdzie.

Dzięki pzdr

Opublikowano (edytowane)

Witam ponownie! Dziś byłem w polecanym Auto-Flesz na regulacji LPG.

Oto logi na LPG

http://vaglogi.pl/log-002_033_uNk2Ed.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_q2vW5.html

oraz log na PB wykonane 2 tygodnie temu po wymianie przepływki:

http://vaglogi.pl/log-002_033_6ClTkh.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_ic6XX3.html

Czy to normalne że na LPG przepływ jest niższy o jakieś 5g/s w całym zakresie??

Edytowane przez Marcin13
Opublikowano (edytowane)

Tu log tuż po regulacji ale przed kasowaniem błędów:

http://vaglogi.pl/log-033_002_L29IFx8.html

http://vaglogi.pl/log-020_002_g8dC7.html

Sorry że 2 razy kanał 002 i 033 z przodu ale to był tak na szybko przed rozliczeniem u gazownika...

 

Edytowane przez Marcin13
Opublikowano

Znacznie lepiej :)

Opublikowano (edytowane)
15 minut temu, cysiek18 napisał:

Znacznie lepiej :)

Czyli już tak zostawić?? Kurcze wydaje mi się że na pb jednak lepiej idzie.... Piszą że nie powinno być spadku mocy.... Zresztą widać że przepływ się zmniejszył. Gazownik mówił że szkoda że mam stag 4 Eco, bo on nie obsługuje korekt po temperaturze i nie można dokładniej ustawić...

Edytowane przez Marcin13
Opublikowano

Na lpg zazwyczaj jest mniejszy przepływ, a gaz jest bardzo dobrze zestrojony. Pozostaje Ci zrobić program i będziesz już całkiem zadowolony :D

Jak chcesz być w 100% usatysfakcjonowany to wykonaj pomiar na hamowni na obu paliwach :P

Opublikowano
2 minuty temu, przem8 napisał:

Na lpg zazwyczaj jest mniejszy przepływ, a gaz jest bardzo dobrze zestrojony. Pozostaje Ci zrobić program i będziesz już całkiem zadowolony :D

Jak chcesz być w 100% usatysfakcjonowany to wykonaj pomiar na hamowni na obu paliwach :P

Kurczę myślałem o programie ale wtedy musiałbym pewnie lepsze wtryski gazowe dać, a te wymieniłem rok temu bo puszczaly gaz do kolektora . Teraz mam hana złote (33-50KM) i boję się że mogą zapętlać Wszędzie piszą o niebieskich do auta po chipie....

Opublikowano (edytowane)

Musiałbyś dopytać gazownika czy obsłużą do tych 180km. To już będzie dość odczuwalna różnica :D

Po logach widać, że mają jeszcze sporo zapasu.

Edytowane przez przem8
Opublikowano
10 minut temu, przem8 napisał:

Musiałbyś dopytać gazownika czy obsłużą do tych 180km. To już będzie dość odczuwalna różnica :D

Po logach widać, że mają jeszcze sporo zapasu.

Właśnie dzwoniłem to mówił że problem może być z wielozaworem i trzeba dbać większe rurki miedzi ok 8mm... Reszta powinna na 190KM wystarczyć. Wlasnie na 190 KM robia u Nas w BRK Tupadły  i sa dobrzy.Czy te 40 KM faktycznie są mega odczuwalne?

Opublikowano

Różnica jest znacząca. U siebie mam miedź 6mm, ac r01 do 150km i jakoś daje radę bez problemu po programie.

Opublikowano
41 minut temu, przem8 napisał:

U siebie mam miedź 6mm, ac r01 do 150k

Ciekawe bo pierwotnie mi też wstawili reduktor AC czarny, ale przy palowaniu od razu przerzucał na pb. Zmienili na czerwony i jak ręką odjął.

Opublikowano

Też jestem trochę zdziwiony ale widocznie da się :P

Opublikowano

Dzięki za pomoc miłego dnia!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...