Skocz do zawartości
IGNOROWANY

spalanie stukowe grupa 020


mpiotrek7

Rekomendowane odpowiedzi

41 minut temu, Łukasz13 napisał:

Zrób jeszcze 003+033.

wes zerknij obadaj jak możesz czy tu cos z tego wynika dodałem te grupu 03 033

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, przem8 napisał:

Kolego wtryski pętlą wiec zacznij od sprawdzenia ciśnienia paliwa.

OK sprawdze te cisnienie mam regulator 4 bar wiec przy doładowaniu tam 0,9 bar powinno byc 4,9bara ? jaka procedura jest pomiaru tzn na jałowym ile ma byc 4 pózniej podczas jazdy czy przegazówka ? ktory z tych sprzetów sie mi nada żeby smierzyc to na listwie ? https://domtechniczny24.pl/miernik-ciśnienia-benzyna-g02501.html?cPath=838_1196_1251

https://domtechniczny24.pl/miernik-ciśnienia-benzyna-g02504.html?cPath=838_1196_1251

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

paliwa raczej nie brakuje ale możesz sprawdzić, 3.5 bar na jałowy, powyzej 4.5 podczas jazdy z gazem w podłodze, jaki paliwo lejesz? to ze cofa to pewnie kwestia za mocno wyprzedzonego zapłonu w programie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy Ci potrzebny aż taki sprzęt. Wystarczy manometr i dłuższy wężyk z obejmą tak, żeby nałożyć na listwę. Na wolnych 4 bary i pod obciążeniem w czasie jazdy też 4 bary (przynajmniej tak jest w b6/b7). Chociaż nie wiem czy to nie będzie wina softu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Łukasz13 napisał:

95 hmm ale zdaje sie  ze nie ma takiego buta jak miał jak kupiłem i to spora różnica jest gubiło trakcje non stop z dołu tylko dotykałem gazu teraz jak by mu jaja obcieli jechac jedzie ale to nie to co było  widac ze turbo jakos tam pompuje przepływ jest tez nie mały no powinno sie to zbierac dosyc ładnie a tu tak nie do końca mocno zapętlają sie te wtryski z dołu też czy w wyższych partiach podałem linki do zestawów do mierzenia który podejdzie żeby w listwe wpiąć ewentualnie po kosztach do amatorskiego sprawdzenia co mi bedzie potrzebne to jakis specjalny musi byc manometr?

 

Edytowane przez mpiotrek7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, przem8 napisał:

Nie wiem czy Ci potrzebny aż taki sprzęt. Wystarczy manometr i dłuższy wężyk z obejmą tak, żeby nałożyć na listwę. Na wolnych 4 bary i pod obciążeniem w czasie jazdy też 4 bary (przynajmniej tak jest w b6/b7). Chociaż nie wiem czy to nie będzie wina softu.

gdzies czytalem ze pod obciążęniem jak regulator 4 bar to 4 bar i wartość doładowania ale nie wiem czy to prawda i czy w apu tak ma to wyglądać jesli  nie potrzeba takiego sprzetu tylko zwykły manometr to jutro może cos skołuje to zwykły manometr taki jak do powietrza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam panowie dzis zrobiłem test szczelnośći .. odpiełem rure od puszki filtra wyjełem separator wsadziłem w miejscu separatora zaslepke . rure metalową przez ktorą odpowietrzenie idzie zostawiłem wolną nie zaslepiałem . pompowałem 1. bar kompresorkiem samochodowym pod zapalniczke .0,5  bar szło nabić szybko pózniej powoli rura twardniała ciezko było dobic 1 bar . co za uważyłem to to że szły jakby opary z rury od odmy .  po dobiciu 1 bar wyłączałem kompresor i słuchałem nieszczelnosci no zbytnio nic nie słychac  powtarzałem pare razy nic ciekawego nie zlokalizowałem . Póżniej dobiłem jednego bara i otworzyłem korek wlewu oleju zadnej reakcji typu buchniecie powietrza czy to normalne ? wczesniej kiedys to robiłem to powietrze strzelało przy odkreceniu korka test wykonywany na ciepłym silniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.04.2018 o 20:38, przem8 napisał:

Nie wiem czy Ci potrzebny aż taki sprzęt. Wystarczy manometr i dłuższy wężyk z obejmą tak, żeby nałożyć na listwę. Na wolnych 4 bary i pod obciążeniem w czasie jazdy też 4 bary (przynajmniej tak jest w b6/b7). Chociaż nie wiem czy to nie będzie wina softu.

 

W dniu 24.04.2018 o 20:37, Łukasz13 napisał:

paliwa raczej nie brakuje ale możesz sprawdzić, 3.5 bar na jałowy, powyzej 4.5 podczas jazdy z gazem w podłodze, jaki paliwo lejesz? to ze cofa to pewnie kwestia za mocno wyprzedzonego zapłonu w programie.

panowie czy tak ma być przy sprawdzaniu nieszczelnośći ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3022181333130-0_280_142_300-O4615-zawor-zwrotny-ukladu-zasilania-paliwa.html

a i jeszcze jedno pytanie dotyczącve tego zaworu od strony wylotowej jest szczelny nie mozna zassac ani dmuchnac powietrze ustami natomiast od drugiej strony co idzie od węgla da sie lekko zassac powietrze czy to go dyskwalifikuje ?

Edytowane przez mpiotrek7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...