GrzesBiTurbo Opublikowano 1 Maja 2018 Opublikowano 1 Maja 2018 (edytowane) Witam, przedstawiam projekt hybrydowego turbo pod specjalne zamowienie z przed półroku Prowadzący VW PASSATa 1.9 TDi PD miał setup stworzony na turbinie KKK BRD [nr ori 53039700109] = 170KM Założenia Klienata: 1) ponad 200KM 2) łatwość Wyprzedania - auto na trasy 3) trwałość 4) rozwój trafiła do mnie turbina od ZNANEGo TUNERa po przejechaniu 5tkm - tubrbina, BRD która była kompletnie rozje%$# ,nie ma co się rozpisywać) ze względu na trwałość postawiliśmy na rowiązania firmy GARRET a dokladniej turbine z serii GT17, który przez projektowe rozwiązania wybacza to co w tubawkach jest najważniejsze(ciśnienie oleju) po poznaniu charakteru jazdy Klieta postawiliśmy na rozwiązanie Mała dupka turbiny rozwiercona pod duży wirnik, większe pełne koło Kompresji o pełnych łopatkach jednak nie ciężkie 11 łopatkowe. Tworzylismy turbine, która pozwoli kierującemu wyprzedzenie na trasie samochodu bez zmiany biegu - filozofia zaprzegnieta z benzynówek gdzie ogranicza się ilość łopatek koła kompresji(dlatego nie 11 łopatek) aby więcej było zasysanego powietrza przy niższych obrotach oraz pelne lopatki ktore daja dobre efekty przy wyzszych predkosciach obr Nowe bebechy pomierzone na ramieniu pomiarowym CMM i dostosowane w 3D modeling Na wydechu zastosowaliśmy żeliwo obraniane CNC(dużo większy wirnik który może kręcić się do 168000 obr/min-czyli bez przesady) aby nie zmieniać wydechu. PLUG & PLAY. Strona dolotowa z racji na wieksze srednice rur dolotowych została zmieniona i również roztoczona CNC. Zmienione A/R w stosunku do serii, pozoztawia pole rozwojowe moim zdaniem do 220-240KM, jednak w tym konkretnym silniku potrzeba wymienoc wtryski bo te pozwolily osiagnac 205 KM i 375 NM Turbina zestrojona na trwałość - jak na trwałość, czyli jak dla dostawczaków/ciężarówek (bez przeładowań na dole) Cały SETup trafił do MOBILTECH Kraków [sam tam serwisuje swojego RS4 2.7BiT] Podoba mi się podeście Adriana(MobilTECH) po zainstalowniu turbiny w samochóch jeżdzi jeszcze jakiś czas na programie przejsciowym, który dostosowuje podzepoły w czasie na danie w palnik. Pozdrawiam GBT Edytowane 6 Maja 2018 przez GrzesBiTurbo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się