rasiak94 Opublikowano 9 Maja 2018 Opublikowano 9 Maja 2018 Witam, Pacjent audi a4 b51.6 102 km ALZ . Silnik po remoncie wymienione : - panewki wału korbowego - pierścień oporowy wału - panewki korbowodu - pierścienie - komplet rozrzad - kompletny zestaw uszczelek silnika - uszczelniacze trzonka zaworów - śruby głowicy - prowadnice zaworowe - popychacze zaworów INA - świece , przewody - paski itd Po około 1500 km +- zaczęły stukać popychacze zaworowe.(Cicho bo cicho ale jednak ) Przez pierwsze 1000 km silnik nie przekraczał 3 tys obrotów potem wymiana na świeży olej ,zalany Valvoline 10 w40 Max life . Zero ubytków płynów po 3 tys km bez zmian . Co może być przyczyną oraz Czym to grozi ? *Pierwsze to należy się przywitać w odpowiednim dziale, a potem szukać pomocy. ->Nowicjusz Zapraszam również tu ->Regulamin.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się