Johanus Opublikowano 12 Lutego 2009 Opublikowano 12 Lutego 2009 czy trzeba wymieniać obie końcówki drążka kierowniczego w sytuacji gdy tylko jeden zaczyna mieć luz?
kopeckk Opublikowano 12 Lutego 2009 Opublikowano 12 Lutego 2009 Wymień od razu dwie,bo jak wymienisz jedną to ta druga za niedługo też może mieć luzy,a po co ustawiać dwa razy zbieżność i płacić :naughty:Tym bardziej,że koszt końcówki jest nie duży
ALBINEK Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 Jak masz zamiar zmienić końcówki to upewnij się czy drążki nie mają luzu one na końcu w miejscu gdzie łączą się z listwą kierowniczą mają przeguby kulowe tam się wyrabiają .Sprawdż bo faktycznie po co robić dwa razy tą samą robote.
Yelo Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 Ja wychodzę z założenia, że jak padnie coś, co w aucie występuje parami (np. przegub, łożysko), to zawsze należy wymieniać oba.
TOM77 Opublikowano 15 Lutego 2009 Opublikowano 15 Lutego 2009 Ja wychodzę z założenia, że jak padnie coś, co w aucie występuje parami (np. przegub, łożysko), to zawsze należy wymieniać oba. Założenie może i słuszne, ale nie do końca... Nie wszystkich stać zawsze na takie operacje, poza tym to co występuje parami(są wyjątki) nie trzeba od razu wymieniać na nowe. Co do końcówek to owszem jak najbardziej popieram
yros Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 Tylko pytanie co jest bardziej cenne... Pieniądze które wydamy, czy nerwy że zaraz znowu padnie to samo tylko z drugiej strony :-)
pawelc Opublikowano 31 Marca 2009 Opublikowano 31 Marca 2009 Tylko pytanie co jest bardziej cenne... Pieniądze które wydamy, czy nerwy że zaraz znowu padnie to samo tylko z drugiej strony :-) Raczej.. nerwy ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się