wiktor14 Opublikowano 2 Czerwca 2018 Opublikowano 2 Czerwca 2018 Jestem nowy na forum - WITAM WSZYSTKICH SERDECZNIE! Od kilku tygodni jestem szczęśliwym (do czasu) posiadaczem A4 B6 3.0 ASN quattro tiptronic 5hp19 PB + LPG. Jakiś czas temu pojawił się problem stuków pod maską (na biegu jałowym oraz im mocniej wciśnie się gaz tym szybsze stuki) a także falujących obrotów na biegu jałowym, auto jadąc kawałek powoli po prostu gaśnie. Po kilku konsultacjach kilka osób obeznanych w temacie obstawiało sprzęgło hydrokinetyczne. Poczekałem trochę na najbardziej polecanego skrzyniarza w okolicy, niestety wykluczył sprzęgło oraz skrzynie, dodał że winnym jest silnik. Czytałem trochę na forach, możliwości jest dosyć sporo, ale może ktoś podsunie jakiś pomysł (jeśli tak to proszę od razu o przybliżone koszty żebym nie dał się za bardzo naciągnąć). Dodam jeszcze że wcześniej miałem problem z uciekającym płynem chłodniczym (brak osadu na bagnecie i przy korku wlewu)(brak widocznych zanieczyszczeń w zbiorniczku wyrównawczym. Zależy mi na czasie, autko stoi już 2 tygodnie niesprawne, wezmę pod uwagę każda poradę i z góry dziękuję
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się