Skocz do zawartości
IGNOROWANY

P1103, sonda? Logi


Manfred_86

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno masz za mały przepływ i bardzo ubogą mieszankę zarówno na pb jak i lpg więc najprawdopodobniej padnięta przepływka lub duża nieszczelność. Sonda działa więc na uwaloną nie wygląda. Poza tym to błąd sporadyczny, czy po skasowaniu powraca ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto logi o które prosiłeś: https://log.malonetuning.com/chart/233737#H8KLCAA5wrwbWwIDbcKNQQrDgyAQRcOvMsOrGcKobW4jLmwdwqzCkDhBJyHDrcOpwqsRShddw77Dt3h8a8Khw7AiO1PDsMOqKyvCoMOBwpvDg3%2FDuMOaw7FDwpZ7w4pMwrHDiMK2VsOAw4vCgMKzwpTDtMOmNhEiZy5eGcKGw4k7FyUVOsOIH8KpF8Kjw7Ehw5DDq8KLwqDCpMO4w5QzaW8%2Fw4LCtl%2FCnBzCgjnCpcOfVMOqOifDrcOOTMOOfQDCs1HChMKaw4EAAAA%3D

Teraz zauważyłem, że po odpaleniu kiedy silnik jest jeszcze nie nagrzany, bardzo szarpało na benzynie, tak jakby chodził na trzy gary, po przełączeniu na gaz uspokajało się. Po zagrzaniu silnika, to mocne szarpanie ustało, ale daje się wyczuć nierówną pracę silnika i mocniejsze szarpnięcia od czasu do czasu, zarówno na gazie jak i na benzynie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi oczywiście na rozgrzanym? Sonda powinna trzymać 1,5v a tu jest inaczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, na rozgrzanym silniku. Czyli na dzień dobry do sprawdzenia szczelność, potem ewentualnie przepływomierz i sonda? Czy jeszcze jakieś logi mogę wykonać które coś więcej powiedzą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

od dwóch dni wywala mi chech engine. Podłączyłem kompa i jest błąd "(017511) P1103 - nagrzewnica czujnika 1 (blok 1) - za niski sygnał wyjściowy sp".

Błąd po skasowaniu wraca po 20-30 kilometrach. Jeżdżę cały czas na gazie. Szarpnięć na zimnym czy na ciepłym nie zauważyłem. Dzisiaj rano przed wyjazdem do pracy skasowałem błąd i wyłączyłem gaz. Chcę sprawdzić czy na beznynie też wywala błąd i zrobić na niej mp 200 kilometrów. Jeśli nie wywali błędu na benzynie to pewnie muszę jechać do gazola na regulację, a jak wywali również na benzynie to będzie oznaczać że pierwsza sonda przed katem do wymiany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety to sonda bo po 40 kilometrach na benzynie błąd również się pojawił.

Nie wiem czy jest sens bawić się w wymianę sondy, pomyślałem że może lepiej byłoby wyciąć kata i wyłączyć sondy z oprogramowania. Akurat mam warsztat 500 metrów od siebie, który zajmuje się tuningiem i innymi pierdołami. Podjadę do nich jutro i zobaczę co powiedzą, może będą mieć lepszy pomysł...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki rozumiem, a możesz mi podesłać jakiś link do takiej sondy? nie mam dostępu do ETKI. Nawet nie wiem ile taka sonda może kosztować..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od 300 do 500zl w zależności od sklepu. W tamtym roku kupiłem za 280 na znanym portalu. Nie mam teraz możliwości na podlinkowanie ale google nie gryzą :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie coś 

ALLEGRO.PL

Kup taniej SONDA LAMBDA BOSCH VW NEW 1.6 1.8 T 2.0 2.3 V5 z Kraków na Allegro.pl, za 327,82 zł w kategorii Części samochodowe - Układ wydechowy. Opinie i recenzje czy warto kupić ofertę id:...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, ale z tego co widzę to na liście nie ma A4 B6 i silnika 1.8T BEX 190 koni. Nie ma też numeru który spisałem z oryginału czyli 06B906265D.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, MarcinGdańsk napisał:

Dzięki, ale z tego co widzę to na liście nie ma A4 B6 i silnika 1.8T BEX 190 koni. Nie ma też numeru który spisałem z oryginału czyli 06B906265D.

 

Ok, podjadę do tego warsztatu o którym wspominałem i zobaczę co mi powiedzą. Być może też polecą mi wymianę sondy bez wycinania kata itp. i być może zamówią mi odpowiednią sondę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, MarcinGdańsk napisał:

Dzięki, ale z tego co widzę to na liście nie ma A4 B6 i silnika 1.8T BEX 190 koni. Nie ma też numeru który spisałem z oryginału czyli 06B906265D.

 

Ale jesteś uparty. Ta sonda pasuje i ten numer zastępuje jakieś wcześniejsze. Po co chcesz wywalać kata przy wymianie pierwszej sondy? Jest zapchany czy co, wali błędami o jego niesprawności?. Sam szukasz problemów.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Człowieku, pytam się bo się nie znam. Do tego służy to forum. Biorę pod uwagę wszystkie możliwości, to chyba normalne. Nie znam Cię i nie wiem czy jesteś specem czy tylko udajesz. Firma tuningowa którą dzisiaj odwiedzę zajmuje się grupą VAG od wielu lat. Słyszałem różne opinię co do kata. Można go usunąć i zrobić przelot aby uzyskać dodatkowe np. 10 koni i jeśli to nie będzie miało wpływu na prawidłową prace silnika to to zrobię. I skąd mam wiedzieć, że ta sonda którą mi podesłałeś zastępuje jakieś wcześniejsze?. Widzę, że mi się numer nie zgadza i że nie ma na tej liście mojego silnika to się grzecznie pytam. Poza tym w necie znalazłem sondy, które mają dokładnie ten sam numer co ja mam na oryginale. Firma mi pewnie podpowie co najlepiej zrobić i być może powiedzą to co Ty, czyli wymienić sondę i nic więcej nie robić. Być może tak jak i Ty powiedzą mi, że jeśli kat jest sprawny to nie ma sensu go wycinać. I nie szukam problemów tylko chcę wybrać najlepszą opcję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...