Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza Logów dynamicznych 1.8t Avj


kriistoff

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, kriistoff napisał:

A wiec przy temp otoczenia 14 stopni ten na silniku w vagu pokazał 14 stopni zaś ten w licznikach w grupie 3ciej pokazał 10-11 tak sie wahał co chwile,ostatnio jak podłączyłem to temperatura skakała nawet o dwa stopnie a silnik nie był odpalany.W grudniu wymieniałem ten na dole przy chłodnicy bo ciekł czyli G2?.I do tego wszystkiego nowe błędy......

Nie, G2 i G62 to dwa czujniki w jednej obudowie, znajdują się z tyłu silnika. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Druga sonda się kończy. Najlepiej wyłączyć w ecu u tunera i przy okazji zrobić program :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ot jak panowie z tym czujnikiem,mieści sie w normie?.W sumie ten z tyłu głowicy też wymieniałem.Otatnie 3 dni normalnie zapalił, nie wiem o co tu kaman.Kolego Przemo zastanawiam sie nad programem, ile tak w miare bezpiecznie mozna wyciągnąć z seryjnych gratów?.Martwie się ze turbo tego nie wytrzyma bo to chyba przez nie ten smród oleju za mną i tak około 0,5 na tysia.Tak troszke czytałem i doszedłem do wniosku ze może puszczać od strony gorącej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakieś 180 km da radę. Na więcej to już turbo z bex k03s i wtryski oraz przydałby się drugi ic lub fmic. Jak Twoje turbo już w kiepskiej formie to lepiej już zainwestować w k03s, zwłaszcza jeśli myślisz o podniesieniu mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...