strzala_123 Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 ja zauważyłem dzis jeszce ze jak mi nie chce przełączyc sam przekraczajac 2tys obrotó tzn w chwili przelaczenia silnik chamuje tak jak by nie bylo gazu, jadac dalej zmieniam na benzyne, po przejechaniu paruset metrów przelanczam znowu i sytuacja sie powtarza, dopiero gdy zgasze silnik i przegazuje z powodzeniem przechodzi na LPG. Dzis zakupiłem zestaw naprawczy do reduktora na allegro: http://allegro.pl/item554638396_tomasetto_komp_naprawczy_3_membrany_at_at07.html mam nadzieje ze to pomorze, gdzies wyczytalem ze to wina reduktora
strzala_123 Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 brudne wtryskiwacze, reduktor, ale jakie wtryskiwacze? co one maja wspolnego z gazem?
aramis Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 Chodzi zapewne o wtryskiwacze gazowe przy instalacji sekwencyjnej.
strzala_123 Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 wlasnie tez tak pomyslałem, ale ja mam zwykłą instalacje, zrobione jest juz na niej 80tyś km ido tej pory żadnego problemu
michuNS Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 wlasnie tez tak pomyslałem, ale ja mam zwykłą instalacje, zrobione jest juz na niej 80tyś km ido tej pory żadnego problemu zanim wpakujesz sie w jakieś wieksze koszty wyczyśc lub wymień krokówkę i zapewne będzie po problemie ewentualnie jak było wczesnie wyczysc elektrozawór na reduktorze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się