Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BFB logi do oceny


Niewiar

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, zwracam się z prośbą o ocenę logów i parę uwag. Auto w moim odczuciu  ma   ubytki mocy (choć czasami zdarza mu się odzyskać dawny wigor). Sugestie ze strony mechaników to zapchany katalizator, turbo do regeneracji(odbyli jazdę testową).

Z góry dziękuję za wszystkie cenne uwagi.

 

 

http://vaglogi.pl/log-115_118_No1q3Q4.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_rIB6P.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_3kWQL.html
 

 

Edytowane przez Niewiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cofa Ci zaplon w zasadzie we wszystkich partiach obrotow + mieszanka (glownie od 3 tys RPM) jest na ubogo stad ubytki w mocy.  Turbo dziala jak najbardziej prawidlowo, wstaje tak jak powinno i pompuje tak jak powinno (poza lekkim przeladowaniem w waskiej partii obrotow). Zacznij od sprawdzenia ukladu paliwowego (cisnienie na listwie wtryskowej, pompka czy podaje tyle ile powinna i wymienic filtr paliwa profilaktycznie na Mann lub najlepiej Ori)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo moze i wstaje tak jak powinno ale komputer żąda zbyt małego doładowania:) lub podczas logów gaz nie był w podłodze... w dolnej partii obrotów powinien  żądać nawet 0,7 bara a tu jest żądane ledwo 0,5-04 tak jak kolega wyżej zająłbym sie raczej układem paliwowym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie paliwa do sprawdzenia podczas jazdy. Z turbo jest ok, późno wcisnął gaz do oporu. Kat raczej też w porządku, a stuki w gr. 20 to przez niedomagający osprzęt. Słuchaj dalej mechaników to wyjdziesz... ?

Spoiler

 

 

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak faktycznie po obciążeniu widać ze pedał w podłodze na początku nie był:) ale i tak przy 3krpm chce zbyt mało doładowania o 0.1bar ale to może temu że wtryski nie wydalają i komp specjalnie nie pozwala na wieksze doładowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a i jeszcze jedno widać tu korekty z rozrządu:) kiedy robiłeś łańcuch miedzy wałkami i napinacz?:) jaki wg jest przebieg auta? i czy po odpaleniu rano słychać spod maski rzężenie łańcucha przez kilka sekund?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, piotrek1993 napisał:

a i jeszcze jedno widać tu korekty z rozrządu:)

Rozrząd to się raczej sprawdza w grupach 90 i 93.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, przem8 napisał:

Rozrząd to się raczej sprawdza w grupach 90 i 93.

?moj błąd fakt to spalanie stukowe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...