Niewiar 0 Opublikowano 17 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2018 (edytowane) Witam wszystkich, zwracam się z prośbą o ocenę logów i parę uwag. Auto w moim odczuciu ma ubytki mocy (choć czasami zdarza mu się odzyskać dawny wigor). Sugestie ze strony mechaników to zapchany katalizator, turbo do regeneracji(odbyli jazdę testową). Z góry dziękuję za wszystkie cenne uwagi. http://vaglogi.pl/log-115_118_No1q3Q4.html http://vaglogi.pl/log-003_020_rIB6P.html http://vaglogi.pl/log-002_033_3kWQL.html Edytowane 17 Czerwca 2018 przez Niewiar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DivaynEays 100 Opublikowano 18 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2018 cofa Ci zaplon w zasadzie we wszystkich partiach obrotow + mieszanka (glownie od 3 tys RPM) jest na ubogo stad ubytki w mocy. Turbo dziala jak najbardziej prawidlowo, wstaje tak jak powinno i pompuje tak jak powinno (poza lekkim przeladowaniem w waskiej partii obrotow). Zacznij od sprawdzenia ukladu paliwowego (cisnienie na listwie wtryskowej, pompka czy podaje tyle ile powinna i wymienic filtr paliwa profilaktycznie na Mann lub najlepiej Ori) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1993 0 Opublikowano 29 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2018 turbo moze i wstaje tak jak powinno ale komputer żąda zbyt małego doładowania:) lub podczas logów gaz nie był w podłodze... w dolnej partii obrotów powinien żądać nawet 0,7 bara a tu jest żądane ledwo 0,5-04 tak jak kolega wyżej zająłbym sie raczej układem paliwowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 782 Opublikowano 29 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2018 (edytowane) Ciśnienie paliwa do sprawdzenia podczas jazdy. Z turbo jest ok, późno wcisnął gaz do oporu. Kat raczej też w porządku, a stuki w gr. 20 to przez niedomagający osprzęt. Słuchaj dalej mechaników to wyjdziesz... ? Spoiler Edytowane 29 Czerwca 2018 przez przem8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1993 0 Opublikowano 29 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2018 no tak faktycznie po obciążeniu widać ze pedał w podłodze na początku nie był:) ale i tak przy 3krpm chce zbyt mało doładowania o 0.1bar ale to może temu że wtryski nie wydalają i komp specjalnie nie pozwala na wieksze doładowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1993 0 Opublikowano 29 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2018 a i jeszcze jedno widać tu korekty z rozrządu:) kiedy robiłeś łańcuch miedzy wałkami i napinacz?:) jaki wg jest przebieg auta? i czy po odpaleniu rano słychać spod maski rzężenie łańcucha przez kilka sekund? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 782 Opublikowano 29 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2018 14 minut temu, piotrek1993 napisał: a i jeszcze jedno widać tu korekty z rozrządu:) Rozrząd to się raczej sprawdza w grupach 90 i 93. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1993 0 Opublikowano 29 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2018 4 minuty temu, przem8 napisał: Rozrząd to się raczej sprawdza w grupach 90 i 93. ?moj błąd fakt to spalanie stukowe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się