gacyek Opublikowano 23 Czerwca 2018 Opublikowano 23 Czerwca 2018 Witam? Panowie, sytuacja wygląda następująco. Mam A4 B6 Avant 1.8T Bex. Przebieg około 320 00, od około 210 000 jeździ na instalacji BRC bezproblemowo. Auto zadbane bez większych problemów. I tu pojawia się moje pytanie. Co da się z tego silnika wykrzesać i do jakiego momentu instalacja BRC może zostać. Chciałem zmienić auto mocniejsze, lecz za dużo włożyłem w to auto i nikt mi nie odda za nie przyzwoitych pieniędzy. Pełny sline, przód od s4 itp. Z góry dziękuję za pomoc ?
dayd_4 Opublikowano 23 Czerwca 2018 Opublikowano 23 Czerwca 2018 8 minut temu, gacyek napisał: Witam? Panowie, sytuacja wygląda następująco. Mam A4 B6 Avant 1.8T Bex. Przebieg około 320 00, od około 210 000 jeździ na instalacji BRC bezproblemowo. Auto zadbane bez większych problemów. I tu pojawia się moje pytanie. Co da się z tego silnika wykrzesać i do jakiego momentu instalacja BRC może zostać. Chciałem zmienić auto mocniejsze, lecz za dużo włożyłem w to auto i nikt mi nie odda za nie przyzwoitych pieniędzy. Pełny sline, przód od s4 itp. Z góry dziękuję za pomoc ? Hej. Bardzo dużo informacji już jest na forum w tym temacie. Kolega @Booster założył dobry temat: "Etapy budowy i podnoszenia mocy w 1.8T - Kompendium". Polecam lekturę. Pozdro!
bartez90 Opublikowano 23 Czerwca 2018 Opublikowano 23 Czerwca 2018 32 minuty temu, gacyek napisał: Witam? Panowie, sytuacja wygląda następująco. Mam A4 B6 Avant 1.8T Bex. Przebieg około 320 00, od około 210 000 jeździ na instalacji BRC bezproblemowo. Auto zadbane bez większych problemów. I tu pojawia się moje pytanie. Co da się z tego silnika wykrzesać i do jakiego momentu instalacja BRC może zostać. Chciałem zmienić auto mocniejsze, lecz za dużo włożyłem w to auto i nikt mi nie odda za nie przyzwoitych pieniędzy. Pełny sline, przód od s4 itp. Z góry dziękuję za pomoc ? Ostatnio przerabiałem temat brc w 1.8t. Jaki masz tam reduktor i wtryski? Najmocniejszy reduktor jest genius MAX oraz żółte wtryski. Takie wtryskiwacze mają maksymalną wydajność 63km/cyl. Na takich gratach absolutny max to 250 km i tego nie przekraczaj. Powyżej tego ani wtryski ani reduktor nie pociągną.
DivaynEays Opublikowano 23 Czerwca 2018 Opublikowano 23 Czerwca 2018 Co do instalacji to kwestia o dokładne dane szczególnie wtryskiwaczy i reduktora, żeby można było stwierdzić czy i ile da rade obrobić. Co do modów no to ograniczać Cię może tylko zasobność Twojego portfela, także na początku musisz sprecyzować w jaką moc celujesz?
gacyek Opublikowano 8 Lipca 2018 Autor Opublikowano 8 Lipca 2018 Dowiedziałem się w międzyczasie u kilku osób zajmujących się tematem zwiększania mocy i faktycznie móc 250 km to max w normalnych kwotach. Moce około 270-280 nie wchodzą w grę bo podobno w tej chwili nie ma dostępu do dobrych turbin które dają radę na dłuższą metę. Jest możliwość władania gratów od s3 ale to koszta w granicach 17000 zł żeby to wszystko ogarnąć.
bartez90 Opublikowano 8 Lipca 2018 Opublikowano 8 Lipca 2018 No na hybrydzie 250-260 km to max żeby troche pojeżdziła, można zrobić na 280-290 km ale to jej katowanie i nie ma się co oszukiwać, że wytrzyma np 70k km. 250 km za 5-6 tys może zrobisz, ale więcej i tak gaz nie pociągnie.
DivaynEays Opublikowano 8 Lipca 2018 Opublikowano 8 Lipca 2018 4 godziny temu, gacyek napisał: Dowiedziałem się w międzyczasie u kilku osób zajmujących się tematem zwiększania mocy i faktycznie móc 250 km to max w normalnych kwotach. Moce około 270-280 nie wchodzą w grę bo podobno w tej chwili nie ma dostępu do dobrych turbin które dają radę na dłuższą metę. Jest możliwość władania gratów od s3 ale to koszta w granicach 17000 zł żeby to wszystko ogarnąć. do 270 idzie to w normalnych pieniadzach zrobic potem zaczynaja sie koszta mnozyc, i sa turbiny ktore to ogarniaja. A z 17 tys to ktos polecial po bandzie ja za 300+ zaplacilem "pare" tys mniej
gacyek Opublikowano 8 Lipca 2018 Autor Opublikowano 8 Lipca 2018 Jeździsz na benzynie czy masz instalację?
bartez90 Opublikowano 9 Lipca 2018 Opublikowano 9 Lipca 2018 W przypadku autora ktory posiada instalacje BRC wkladanie hybrydy to proszenie sie o klopoty. Ta instalacja jako NOWA obsluzy 250km, a co dopiero gdy nie jest nowa i ma przebieg 110k. Wtedy moze 240km realne. Powyzej zaraz poleci reduktor, wtryski beda laly, bedzie przelacz na pb itp. No chyba ze znajdzie gaziarza co wystroi to na dwoch reduktorach i 2 wtryskiwaczach na cylinder. Tylko biorac pod uwage ze malo kto ogarnia strojenie BRC to latwiej bedzie zmienic instalacje jesli planuje sie isc w wieksze moce.
gacyek Opublikowano 15 Lipca 2018 Autor Opublikowano 15 Lipca 2018 Widzę że nie jest to taki prosty temat. Poważnie się zastanawiam czy jest sens bawić się w takie rzeczy, a nie lepiej pieniądze zainwestować w utrzymanie auta w ori mocy i silnika i cieszyć się nim przez długie kilometry
bartez90 Opublikowano 15 Lipca 2018 Opublikowano 15 Lipca 2018 Przy instalacji brc do bexa polecam zrobic dp, do tego wlozyc wtryski z saaba brazowe i jak zdrowe turbo to powinno byc 230km/330nm. A koszt razem z programem wyniesie moze 1500zl. Zrobienie 250-260 km to dodatkowy koszt 3-4 tys + przerobka gazu. Kompletnie nieoplacalne, sam to juz przerabialem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się