1Krzysiek1 Opublikowano 24 Czerwca 2018 Opublikowano 24 Czerwca 2018 Witam, mam mały problem z moją A4 po wymianie pompy wtryskowej silnik zimny pali na strzała lecz ma bardzo dużą dawkę paliwa. Przy schodzeniu z obrotów zatrzymuje się na 1,2 tyś obr i dopiero po chwila opada na 800. Po dodaniu gazu strasznie kopci z rury wydechowej a po rozgrzaniu do 1.5 tyś obr przerywa i klekocze bo już nie może tego paliwa przepalić. Dodam że na starej pompie silnik chodził idealnie tylko bardzo ciężko palił ciepły i brakowało mu mocy. Pompę kupiłem używaną lecz nie pasował mi sterownik do ecu to przełożyłem ze swojej starej pompy i zapalił. Błędów zero na vagu pokazuje dawkę 0,8mg, kąt wtrysku ustawiony idealnie. Po odpięciu przepływomierza bez zmian. Macie jakieś pomysły jak zmienić tą dawkę?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się