max337 Opublikowano 28 Czerwca 2018 Opublikowano 28 Czerwca 2018 Cześć, i zaczęło się... Po moim problemie z tego tematu: + czyszczeniu przepustnicy, auto przestało w ogóle odpalać. Jeszcze na wszelki wypadek akumulator podłączyłem na noc do prostownika, ale nic to nie dało. Kontrolki przy próbie dłuższego kręcenia szaleją - raz pojawiają się pasy, raz ciśnienie oleju, raz kontrolka od ręcznego. Oczywiście auto nie odpala. Podrzucam logi z VAGa: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8D0 907 558 B Component and/or Version: 1,8L R4/5V MOTR HS D03 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 06325 4 Znalezione: 16515 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too Low P0131 - 35-10 - - - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 12-10 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded - Intermittent 16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High P0103 - 35-10 - - - Intermittent Takie oto tłumaczenie błędów znalazłem: 561 - Regulacja składu mieszanki, Kontrola dodawania mieszanki - Krańcowa regulacja składu mieszanki (Mixture control) 16487 - Masa lub poziom obwodu przepływu powietrza - wysokie wejście. Może to być wina niskiego poziomu baterii jeśli występuje wspólnie z 17988 (P1580) - Przepływomierz powietrza (MAF) - wysokie napięcie 16515 - Obwód czujnika O2 - niskie napięcie (bank 1 czujnik 1) - Sonda Lambda podgrzewana 1 bank 1- niskie napięcie Jednak wszystkie błędy mówią o sporadycznym problemie, a zresztą nie wiem czy którykolwiek z błędów nawiązuje do problemów z odpalaniem... Podejrzewam, że siadł mi czujnik Halla lub czujnik obrotu wału korbowego, ale chyba powinno to wyjść w VAGu. Bardzo bym prosił o pomoc, gdyż zbliża się dla mnie gorący okres i czas mnie nagli, a tu takie coś z autkiem ?
k232 Opublikowano 29 Czerwca 2018 Opublikowano 29 Czerwca 2018 Przepływomierz, sonda, uboga mieszanka. Podmień u kogoś przepływomierz bo jak już masz błąd to może być źle, jak masz LPG w aucie to jedź do gazownikiem i porządnie ustaw gaz w czasie jazdy.
max337 Opublikowano 29 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2018 (edytowane) Najciemniej pod latarnią... Aku był dosłownie trupem i nawet prostownik nic nie pomógł. Kupiłem nowy i odpala. Przedtem zrobiłem adaptację przepustnicy VAGiem, ale po przejechaniu 15km nadal mi faluje prawie do zgaśnięcia. Wyczyściłem błędy i zobaczymy czy po przejechaniu, większej ilości km pojawią się ponownie takie same. BTW. Mógłbym prosić admina/moderatora o zmianę nazwy tematu na "Falowanie obrotów - 1.8 ADR"? Edytowane 29 Czerwca 2018 przez max337
k232 Opublikowano 29 Czerwca 2018 Opublikowano 29 Czerwca 2018 (edytowane) Skasuj błędy i daj znać , które wracają. Edytowane 29 Czerwca 2018 przez k232
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się