Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Felgi 16"


Kwaśniewski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem świeży w temacie felg, dlatego liczę na waszą pomoc. Rozglądałem się za alu 16" i ten wzór wpadł mi w oko, mam nadzieje że kolega malcolm25 nie ma nic przeciwko że wykorzystałem jego fotkę. Problem polega na tym, gdzie najlepiej kupić takie felgi, żeby nie były z plasteliny i najlepiej ori. Na Allegro znalazłem taką ofertę http://moto.allegro.pl/item552477944_alu_felgi_16_5x112_oryginalne_audi_a4_a6.html, ale jak już pisałem jestem zielony w temacie i nie chciał bym się natknąć na jakiegoś bubla. Może znacie jakiś dobry punkt z felgami, ewentualnie jakiegoś solidnego sprzedawce z Allegro, najlepiej w okolicy dolnegośląsak. Z góry dzięki za pomoc.

PS. Wiem co sądzicie o felgach 16", ale narazię nie ma złotówek, na zmianę standardowego zawieszenia żeby podeszła felga 17".

felaly3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładne felgi, ale te co pokazałes na allegro to dość drogie jak na 16" bez opon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1500?! W niewiele wyższej cenie możesz dostać 17'' z oponami na jeden sezon albo dłużej (zależy ile jeździsz). Spokojnie możesz założyć 17'' i obniżyć później, uwierz mi że ludzie nie będą się z Ciebie śmiali na ulicy :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz tyle wydać na 16" to odrazu poszukaj 17". W podobnej cenie coś fajnego znajdziesz :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi również cena wydała się wysoka, ale nie jestem w temacie, więc przedstawiłem oferte tu, jest jeszcze jedna oferta z tymi felgami za 1800zł. Ile można max za takie felgi dać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak na szybko:

http://www.allegro.pl/item543206105_oryginalne_felgi_16_audi_a4_a6.html

http://www.allegro.pl/item543206125_oryginalne_felgi_17_audi_a4_a6_a8_passat.html