bumar Opublikowano 15 Lutego 2009 Opublikowano 15 Lutego 2009 Witam wszystkich klubowiczów i mam prożbe a mianowicie chodzi mi o założenie zaworka zwrotnego przy pompie paliwa,tylko nie mam pojecia jak dostac sie do pompy paliwa.Dżieki za poradę pozdrawiam
mstan Opublikowano 16 Lutego 2009 Opublikowano 16 Lutego 2009 Witam Skoro nie wiesz jak dostać się do pompy paliwa, to jak chcesz założyć zaworek zwrotny(który już tam jest).Sądzę że taniej a przede wszystkim pewniej będzie jak zlecisz to komuś kto chociażby trochę się na tym zna. Pozdrawiam
bumar Opublikowano 16 Lutego 2009 Autor Opublikowano 16 Lutego 2009 na węzyku kolego a nie w pompie paliwa,taki dodatkowy zaworek,ponieważ podejrzewam że pompa paliwa nie trzyma paliwa.A nie chce wymieniać pompy paliwa tylko spróbować tej metody stosowanej przez niektórych klubowiczów .
mstan Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 Witam Zapytałeś jak dostać się do pompy paliwa.Ażeby zrobić to co mówisz nie musisz przecież wyjmować pompy. Poza tym za ciśnienie paliwa w kolektorze paliwowym są odpowiedzialne także: zaworki wtryskowe(podczas gdy silnik nie pracuje), regulator ciśnienia(podczas pracy silnika i w spoczynku),oraz wspomniany zaworek zwrotny. Pozdrawiam Ps. nie potrzeba wymieniać pompy paliwa żeby naprawić zaworek zwrotny(jeżeli naprawdę nie trzyma)
bumar Opublikowano 17 Lutego 2009 Autor Opublikowano 17 Lutego 2009 załóżmy że zaworek nie trzyma i chce to naprawić,to co byś kolego za czynność polecił?
mstan Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 Witam Przy założeniu że zaworek nie trzyma : zdemontował bym pompę,ściągnąłbym zatyczkę,wyjąłbym sprężynkę i kulkę,sprawdziłbym kulkę i gniazdo(czy nie są uszkodzone) i ewentualnie wymieniłbym sprężynkę na nową. Ale byłaby to naprawdę ostatnia rzecz jaką bym sprawdzał mając pewność że układ paliwowy nie trzyma ciśnienia. Pozdrawiam
bumar Opublikowano 18 Lutego 2009 Autor Opublikowano 18 Lutego 2009 kolego ostatnie pytanko bo widze ze jesteś wpożo koleś,jak dostać sie do tej pompy.Dzieki za wszystko .Pozdrawiam
andrzej_1970 Opublikowano 18 Lutego 2009 Opublikowano 18 Lutego 2009 http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t19271.0.html;highlight=p%C5%82ywak[br]Dopisany: 18 Luty 2009, 18:49_________________________________________________Masz tam wszystko razem zamontowane.
mstan Opublikowano 18 Lutego 2009 Opublikowano 18 Lutego 2009 Witam Wymontowanie pompy nie jest takie proste.Do tego jest niezbędny specjalistyczny klucz(do odkręcenia nakrętki).Nie do kupienia w sklepach,lecz można go dorobić. Skoro jesteś taki zdeterminowany to może wyjaśnię do końca: Zaworek zwrotny - nie jest tak naprawdę zaworkiem zwrotnym. Pełni on raczej rolę zaworu bezpieczeństwa tzn. Taka jest jego konstrukcja.(zaworek jest w stanie tylko zmniejszyć ciśnienie w układzie paliwowym) Nie wiem(nie sprawdzałem) przy jakim ciśnieniu działa,ale sprawdzałem jakie ciśnienie daje pompa.Miałem do dyspozycji manometr do 8 barów.Pompa dała ciśnienie przekraczające zakres manometru w kilka sekund. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się