tomek096 Opublikowano 3 Lipca 2018 Opublikowano 3 Lipca 2018 Witajcie. Po długich namysłach nad tym jaki charakter przybierze moja b6 wybór padł na amortyzatory Sachs w połączeniu z sprężynami Eibacha - Pro kit. Nie jestem jakoś przesadnie doświadczonym w te klocki, ale jako że w okolicy więcej partaczy nazywających się meHanikami tak postanowiłem podjąć się temu sam. Może troche przesadzam ale takie doświadczenie na pewno się przyda. Sprzętem jakimś tam dysponuje, chęci nie brakuje więc myślę że warto. W pudełkach mam Komplet amortyzatorów, osłony, odboje i sprężyny. Internet jest bogaty w jakieś rady i opinie, ale moje pytanie; na co zwrócić szczególną uwagę, a do czego można podejść z dystansem? Pozdrawiam
Kinker Opublikowano 3 Lipca 2018 Opublikowano 3 Lipca 2018 Czytałeś kolego temat? Zawieszenie 1BA i -30 Eibach Pro Kit Pytam tylko, żeby się upewnić.
tomek096 Opublikowano 3 Lipca 2018 Autor Opublikowano 3 Lipca 2018 Tak, tylko jak ten temat może pomóc w kwestiach demontażu i montażu ?;)
Kinker Opublikowano 3 Lipca 2018 Opublikowano 3 Lipca 2018 Sprawdzam czy dobrałeś sobie odpowiednie odbijaki do amortyzatorów Sachsa w zestawieniu z Pro Kitem. Odnośnie demontażu to zwróć uwagę na zwrotnicę, bo prawdopodobnie będziesz musiał coś rozpiąć z wielowahacza, a aluminium też lubi się fajnie zapiec. Oczywiście stan łożysk w główce kielicha, bo tego brakuje Ci do kpl. no i dobry ścisk do sprężyn z wiedzą jak poprawnie je ściągać, bo wystrzał może być zabójczy. Ale nie jest to znowu straszne jakieś - cały ten proces Powodzenia!
tomek096 Opublikowano 3 Lipca 2018 Autor Opublikowano 3 Lipca 2018 Wszystko miałem dobierane po vin z uwzględnieniem w sklepie sprężyn Pro Kit, które musiałem zamówić osobno u producenta. Zakupy reszty w Pro Choice Szczecin, wydają sie byc solidni i znajacy sie na rzeczy. Wracając, sprawdzić mogę poprzez zmerzenie długosci czy któryś z numerów ? Tak dla świętego spokoju ?;)
Kinker Opublikowano 4 Lipca 2018 Opublikowano 4 Lipca 2018 Nie wiem którą wersję zawieszenia masz. Ale zgodnie z w/w tematem amortyzatory Sachsa pasują tylko do wersji 1BA i żeby to w miarę zagrało (chociaż według niektórych też nie) trzeba dać odbijaki krótsze od wersji np. 1BE. Jak w BA miał 94mm to w BE lub BV ma 85mm o ile dobrze pamiętam.
tomek096 Opublikowano 4 Lipca 2018 Autor Opublikowano 4 Lipca 2018 No to zdaje się że są nieco dłuższe. Zawieszenie z wlebki wskazuje na 1be. Jak dluzszy odboj się ma do reszty ?
Kinker Opublikowano 4 Lipca 2018 Opublikowano 4 Lipca 2018 Nie chciałbym Ci namieszać. Lepiej by było gdybyś przeczytał ten w/w temat. Jeżeli jednak masz 1be to Sachs nie jest odpowiedni i nie mają odpowiednika dla Twojej wersji. Miałem podobny dylemat i ten temat mi rozwiał wątpliwości, ale już nie pamiętam jak to jest.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się