Korton555 26 Opublikowano 23 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2019 1 godzinę temu, Berny89 napisał: Więcej ok ale czy odpycha się od dołu tak jak V ? Bo tutaj efekt jest od razu rzedowy 2.0T trzeba utrzymywać w określonym zakresie obrotów . Nie ukrywam że ten silnik też biorę pod uwagę ale w B8 już . Jak juz b8.5 to szukaj z konca 2013r albo nowszy, by mial silnik 3 generacji, czyli wlasciwie to co siedzi w S3 (8V) i B9, silnik rozpoznasz po dwoch fazatoraach na walkach. Robi sie samym programem na 300KM, z paroma zabawkami (wydech, dolot, IC) pewnie ze 330-340KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 24 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2019 W dniu 23.10.2019 o 21:36, tranduo napisał: W b8 jak bierzesz pod uwagę to tylko polifta, ale to już spore koszty. Tfsi są bardzo mocne z dołu, na pewno nie będzie gorzej niż w 2.7bit. przecież 2,7 w serii to jest padaczka... totalnie to nie jedzie. 2.0 T potrafią wykręcać czasy w a4 poniżej 5 sekund i to bez jakieś kosmicznych modów, do tego lepsze skrzynie itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tranduo 18 Opublikowano 25 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2019 7 godzin temu, marcin4x4 napisał: przecież 2,7 w serii to jest padaczka... totalnie to nie jedzie. 2.0 T potrafią wykręcać czasy w a4 poniżej 5 sekund i to bez jakieś kosmicznych modów, do tego lepsze skrzynie itd. Dokładnie. Kupić jakiegoś cncd czyli tfsi 3 gen i samym programem robisz 300 hp i 450 nm, do tego soft skrzyni i śmiem twierdzić, że będzie szybszy niż 2.7bit po sofcie i bez katow. Ok, wydasz na takie b8 z 70tys pewnie, ale na zakup b7 i zrobienie swapa 2.7bit pójdzie pewnie niewiele mniej. A auto dużo młodsze, bardziej nowoczesne i myślę że też bardziej bezawaryjne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton555 26 Opublikowano 25 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2019 40 minut temu, tranduo napisał: Dokładnie. Kupić jakiegoś cncd czyli tfsi 3 gen i samym programem robisz 300 hp i 450 nm, do tego soft skrzyni i śmiem twierdzić, że będzie szybszy niż 2.7bit po sofcie i bez katow. Ok, wydasz na takie b8 z 70tys pewnie, ale na zakup b7 i zrobienie swapa 2.7bit pójdzie pewnie niewiele mniej. A auto dużo młodsze, bardziej nowoczesne i myślę że też bardziej bezawaryjne. Mozna zobaczyc jak jedzie CNCD po samym programie, do tego allroad jest troche ciezszy od zwyklej A4: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mordeliuss 213 Opublikowano 25 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2019 A najlepszym i najbardziej ekonomicznym rozwiązaniem dla Ciebie będzie SWAP na 1.8T + troszke dłubania ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 25 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2019 (edytowane) 8 godzin temu, Korton555 napisał: A auto dużo młodsze, bardziej nowoczesne i myślę że też bardziej bezawaryjne. przede wszystkim bardziej ekonomiczne, 2.7 ma smoczy apetyt. Lepsze prowadzenie, więcej gadżetów itd... ja zawsze mówiłem że 2.7 btidi to gówno, jak już w takie rumple iść to bym chyba 2.2 wolał... Edytowane 25 Października 2019 przez marcin4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się