dysza23 Opublikowano 14 Lipca 2018 Opublikowano 14 Lipca 2018 Witam. Mam już trzecie auto po mapie. Tym razem A4 b7 2.0tfsi 220km BUL. No i czytając posty widzę że wyciągają z tych silników 270km i 350nm i tu się rodzi moje pytanie. Bo u mnie przy wolnym wydechu wyszło 287.5km i 400nm czy jest to możliwe? Dodam że ten tjuner zrobił już 6 aut i wszystkie mają się dobrze. Mój obecny również ładnie jeździ. Z góry dzięki za odpowiedzi.
DivaynEays Opublikowano 14 Lipca 2018 Opublikowano 14 Lipca 2018 Pewnie, ze da rade. Wszystko to kwestia stanu motoru i osprzetu + tego jak mocno chcesz to wszystko obciazyc przy strojeniu
dysza23 Opublikowano 14 Lipca 2018 Autor Opublikowano 14 Lipca 2018 Aaa widzisz, bo wiele osób mi mówiło że to jest niemożliwe
dysza23 Opublikowano 14 Lipca 2018 Autor Opublikowano 14 Lipca 2018 Ogólnie stan silnika i osprzętu jest wzorowy, jak go kupiłem, wziąłem się za dolot, szklankę pompki i inne jego bolączki, a po rozebraniu wszystko jak nowe
dysza23 Opublikowano 14 Lipca 2018 Autor Opublikowano 14 Lipca 2018 Powiedz mi jak możesz jakie turbo tam siedzi? K03? Jest sens wymienić wtryski na te od s3 8p i założenie fmic bez zmiany turbo?
Mizur138 Opublikowano 14 Lipca 2018 Opublikowano 14 Lipca 2018 7 minut temu, dysza23 napisał: Powiedz mi jak możesz jakie turbo tam siedzi? K03? Jest sens wymienić wtryski na te od s3 8p i założenie fmic bez zmiany turbo? w 2.0tfsi siedzi aby ko4,ko3 to 1.8T
dysza23 Opublikowano 14 Lipca 2018 Autor Opublikowano 14 Lipca 2018 12 minut temu, Mizur138 napisał: w 2.0tfsi siedzi aby ko4,ko3 to 1.8T Dzięki kolego ??
bartez90 Opublikowano 14 Lipca 2018 Opublikowano 14 Lipca 2018 32 minuty temu, Mizur138 napisał: w 2.0tfsi siedzi aby ko4,ko3 to 1.8T Bzdura, w b7 2.0tfsi jest k03. K04 to audi S3 8P, Leon Cupra itp. Do autora: jesli chcesz ponad 300km to trzeba hybryde turbo lub k04 wsadzic. Wtedy dopiero wtryski z S3 i fmic. Na obecnym turbo nie ma to sensu.
dysza23 Opublikowano 14 Lipca 2018 Autor Opublikowano 14 Lipca 2018 9 minut temu, bartez90 napisał: Bzdura, w b7 2.0tfsi jest k03. K04 to audi S3 8P, Leon Cupra itp. Do autora: jesli chcesz ponad 300km to trzeba hybryde turbo lub k04 wsadzic. Wtedy dopiero wtryski z S3 i fmic. Na obecnym turbo nie ma to sensu. K04 pasuje p&p?
bartez90 Opublikowano 14 Lipca 2018 Opublikowano 14 Lipca 2018 Nie, musisz zrobic nowe orurowanie i chtba tez relokacje dv. Do tego koszt nowej k04 to 4tys.
dysza23 Opublikowano 14 Lipca 2018 Autor Opublikowano 14 Lipca 2018 9 minut temu, bartez90 napisał: Nie, musisz zrobic nowe orurowanie i chtba tez relokacje dv. Do tego koszt nowej k04 to 4tys. OK rozumiem ?? a przy hybrydzie też trzeba przerabiać?
bartez90 Opublikowano 14 Lipca 2018 Opublikowano 14 Lipca 2018 Zazwyczaj nic nie trzeba przerabiać przy hybrydzie. Jak chcesz hybryde to zadzwon do Geremi Vag Garage i powiedz ze chcesz taka p&p, bez problemu zrobia, to najlepsi spece od hybryd.
DivaynEays Opublikowano 14 Lipca 2018 Opublikowano 14 Lipca 2018 Dokladnie jak wyzej kolega napisal, siedzi tam k03. Wal do Geremiego, ogarnie Ci Jarek hybrydke p&p i wtedy mozna wsadzac fmic i wtryski z s3
dysza23 Opublikowano 14 Lipca 2018 Autor Opublikowano 14 Lipca 2018 2 minuty temu, DivaynEays napisał: Dokladnie jak wyzej kolega napisal, siedzi tam k03. Wal do Geremiego, ogarnie Ci Jarek hybrydke p&p i wtedy mozna wsadzac fmic i wtryski z s3 Zmieszcze się w 4tys? za wszystko
daglas Opublikowano 14 Lipca 2018 Opublikowano 14 Lipca 2018 1 godzinę temu, dysza23 napisał: Zmieszcze się w 4tys? za wszystko Hybryda ok 1750 jezeli zeliwo zdrowe ale wiekszosc na pekniecia i moze wyjsc 2000 Wtryski z s3 ok 700-900 zl Fmic jak gotowy zestaw z fmic to 1200 + flansza i wspawanie. Jakbys chcial z fmic zestaw to lepiej kupic samemu kolanka i rurki bo oni wysylaja gum mnostwo a mozna to tsniej zrobic
dysza23 Opublikowano 15 Lipca 2018 Autor Opublikowano 15 Lipca 2018 7 godzin temu, daglas napisał: Hybryda ok 1750 jezeli zeliwo zdrowe ale wiekszosc na pekniecia i moze wyjsc 2000 Wtryski z s3 ok 700-900 zl Fmic jak gotowy zestaw z fmic to 1200 + flansza i wspawanie. Jakbys chcial z fmic zestaw to lepiej kupic samemu kolanka i rurki bo oni wysylaja gum mnostwo a mozna to tsniej zrobic Czyli z programem lekko ponad 4tys. myślę że jak czasu starczy, to już we wrześniu będę działał w tym kierunku
daglas Opublikowano 15 Lipca 2018 Opublikowano 15 Lipca 2018 3 godziny temu, dysza23 napisał: Czyli z programem lekko ponad 4tys. myślę że jak czasu starczy, to już we wrześniu będę działał w tym kierunku No program tez srednio 1500zl wiec wychodzi jakies 5-5,5 tys. + montaz jak sam nie bedzies robil. Wtryski podk olektorem wiec trzeba go zdjac, z turbo tez chwila zabawy zeby wyjac 1
HOLMATRO Opublikowano 15 Lipca 2018 Opublikowano 15 Lipca 2018 @dysza23 , tak jak @daglas mówi, to co osiągnąłeś strojeniem teraz na Stage 1 to już max, więcej sprężarka Ci nie dmuchnie. Za kilka tysięcy jesteś w stanie zrobić około 330-340 koni. Ja jestem w trakcie tej operacji, byłem na strojeniu kilka dni temu, ale HPFP nie dała rady pompować paliwa i muszę wsadzić autotecha. Póki co mam 303 konie, za tydzień powinno być 340-350. Jak chcesz wiedzieć, co musisz konkretnie kupić, zrobić, to pisz, opowiem. 1
DivaynEays Opublikowano 15 Lipca 2018 Opublikowano 15 Lipca 2018 15 godzin temu, dysza23 napisał: Zmieszcze się w 4tys? za wszystko 4 tys to raczej nie, ale mysle ze okolo 5-6 razem z programem powinno starczyc
dysza23 Opublikowano 15 Lipca 2018 Autor Opublikowano 15 Lipca 2018 No i elegancko! Fakt że to Anglik... Ale jest na prawdę zadbany i śmiga aż miło dlatego chcę go dość nakoksować i w przyszłości będzie to auto tylko do zabawy ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się