szpakuziom Opublikowano 19 Lipca 2018 Opublikowano 19 Lipca 2018 Witam, Mam problem z króćcem, który niedawno wymieniałem otóż, znowu cieknie, nie mam 100% pewności, że to akurat z niego, ale w tych okolicach znowu wszystko zarzygane płynem. Mogłem coś źle zrobić? Z węża wyciągałem o ring, który założyłem ponownie, myślicie, że to on? Mniejszy o ring, który wchodzi do tego króćca, wymieniłem na nowy. Nie chcę rozbierać jeszcze tego, bo jak już rozbiorę, to chciałbym założyć nowy o ring do tego węża, a muszę jeszcze do motoryzacyjnego podjechać. Ktoś ma numer tego oringu?
wrestling1000 Opublikowano 20 Lipca 2018 Opublikowano 20 Lipca 2018 Oringi trzeba było od razu nowe matować. Zobacz czy nie leci ci z czujnika temperatury albo jego uszczelnienia oringu. Jaki króciec zamatowales zamiennik czy Ori?
szpakuziom Opublikowano 21 Lipca 2018 Autor Opublikowano 21 Lipca 2018 Oryginalny, oraz oring też. Od spodu na misce olejowej widać płyn chłodniczy... Zobaczę czujnik jeszcze.
wrestling1000 Opublikowano 25 Lipca 2018 Opublikowano 25 Lipca 2018 Kiedyś widziałem temat w którym nowy króciec nie przylegał dobrze gładzią do głowicy i trzeba było lekko zeszlifować krociec
drex87 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Witam ja miałem tak ze po remoncie silnika załozyłem nowy ori i po wlaniu płynu lało sie z niego jak z kranu okazało isę ze był za cienki oring po wymianie na grubszy wszystko ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się