Kris38 Opublikowano 23 Lipca 2018 Opublikowano 23 Lipca 2018 (edytowane) Witam , mam problem auto jest po programie i log nr 1 jest na drugi dzien po programie zrobiony , tutaj turbo dopiero przy 4400 osiaga zadana wartosc ale jak to tuner mowil ze wzgledu na pogode w ktorej to bylo strojone +32stop , obcinal jakies tam doladowanie ale nie wiele to dawalo podobno ma byc zimniej to poprawi , lecz ostatnio zrobilem drugi log okolo miesiac po programie i tutj tubo nie doladowuje po calosci , o co chodzi skoro wczesniej przy 4400 mialo zadane cisnienie to teraz w ogole go nie realizuje , gdzie szukac problemu , turbo po regenracji przed programem . Wstaje tak jak i wstawało tylko pozniej sa problemy , czego to wina DV . N75? od razu po chip log 1115+118 http://log.malonetuning.com/chart/234222#H8KLCADDqcOuVVsCA03CjEEKw4MwDATDv8KiwrMECU1fE3xwa8OhCFI7w4hyScO7w7rDhA7ClB53Z3bDpxnCnsO5w7XCkMOEFDXDl8KtAA4OW8K5ZsKVL8KfESFyYsO1w4ZwwpHDtGY1wrJMO8O5XcOaw6LDmiwSwpjCgjdfw5haeUPDk8OKwo3DuBDDqMOzwpNBJS7DlsOPTsOzD8OMA8OecXIIY8KHwr5aLsObKsO9bMKcwpw7ADFPJ8KOwq0AAAA%3D 002+033 http://log.malonetuning.com/chart/234224#H8KLCAAnw7JVWwIDbcKNQQrDgzAMBMO%2FwqLCswx1wpvDnxgfw5RGwrjChsOECsKyEsOSwr7CvnEMwqXChx53woZhQwDDpVk2diMZVTZAwo%2FCt8KIw7%2FDsMK1w6HCh8OMw7dcw5glwpV1wqnCgMKXDifDkcO8w6ZjIiQuwqxkDMOdwpTCjcOVwpzCicObHcOtwrkVwr3CoXF0wq8vAsONw6lpZ3LCvMO9wojDoHHCiAjDvlTCtMKaw5Rlw4rDlsKMH2LDvAAQQ0hCwr8AAAA%3D 003+020 http://log.malonetuning.com/chart/234223#H8KLCABAw7JVWwIDTcKLQQ7DgjAMBMO%2Fw6LCsy3CtVDDuEzClEPCoFbCsFTDosOKcVHDocO1wpBWQj3DrsOMTghww5fDp00KUzZdw6YKw5hFbHBSwpMPw78mQsOmw4LClsKcYTfDpcOFw6bDpEorwqVVWsKxN2kcw6nDvUdgwpIfwr4lwpXDvSDDggnDjzjDoAXCrxHCocOfDmlxwq3DsyTDnnw%2Fw4TDuAV1w6fDokLClwAAAA%3D%3D obecnie 115+118 http://log.malonetuning.com/chart/235651#H8KLCADDo8OuVVsCA03Ci0EKw4MwDATDv8KiwrMFMcO0N8OGB8K3EcKuIMKxwoIswpfCtMKvb8OsQMOIcWd2QsKAwpfCrE8uwoRZwqVtFcOcFF3Ch8KLKMO%2Fw6jCmA4yFcOSZATCpykfUkMTw5wxw63DnMKLwrNJw7PCjMOfC8KBcn7Dm0gqw5lNwoTDowx%2BwojDlEzDqsK2wrB1w64fMcO%2BATUKw77DusKPAAAA 003+020 http://log.malonetuning.com/chart/235650#H8KLCADCi8OyVVsCA03Ci0EOw4IwDATDv8OiwrMtwrVQw7hMwpRDwqBWwrBUw6LDinFRw6HDtcKQVkI9w67DjE4IcMOXw6dNClM2XcOmCsOYRWxwUsKTD8O%2FJkLDpsOCwpbCnGE3w6XDhcOmw6RKK8KlVVrCsTdpHMOpw71HYMKSH8K%2BJcKVw70gw4IJw484w6AFwq8RwqHDnw5pccKtw7Mkw558P8OEw7gFdcOnw6JCwpcAAAA%3D 002+033 http://log.malonetuning.com/chart/235649#H8KLCADCnsOyVVsCA23CjUEKw4MwDATDv8KiwrMMdcKbw58YH8OURsK4wobDhArCshLDksK%2Bwr5xDMKlwoced8KGYUMAw6VZNnYjGVU2QMKPwrfCiMO%2Fw7DCtcOhwofDjMO3XMOYJcKVdcKpwoDClw4nw5HDvMOmYyIkLsKsZAzDncKUwo3DlcKcwonDmx3DrcK5FcK9wqFxdMKvLwLDjcOpaWdywrzDvcKIw6BxwogIw75UwrTCmsOUZcOKw5bCjB9iw7wAEENIQsK%2FAAAA Edytowane 23 Lipca 2018 przez Kris38
przem8 Opublikowano 23 Lipca 2018 Opublikowano 23 Lipca 2018 Robiłeś loga 115 z odpiętym n75? Dv wymieniałeś, bo ponoć był padnięty? ?
Kris38 Opublikowano 23 Lipca 2018 Autor Opublikowano 23 Lipca 2018 (edytowane) Dv jeszcze stary siedzi , podmienię dv i zrobię nowy log . U mnie grucha jest mocno naciągnięta bo przed programem mi malowało 0,87bar przy 2800rpm , tak ustawili gruszkę podczas regeneracji turbo Edytowane 23 Lipca 2018 przez Kris38
cysiek18 Opublikowano 23 Lipca 2018 Opublikowano 23 Lipca 2018 18 minut temu, Kris38 napisał: Dv jeszcze stary siedzi , podmienię dv i zrobię nowy log . U mnie grucha jest mocno naciągnięta bo przed programem mi malowało 0,87bar przy 2800rpm , tak ustawili gruszkę podczas regeneracji turbo Trochę za duzo nie jestem pewien ale chyba nawet BAM miał ustawiona gruszkę na 0.3 bar Wielkiej tragedii w doładowaniu nie ma, zmień DV i powtórz logi.
Kris38 Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Witam , wrzucam logi z nowa dv, podmianka nic nie dała ;/ http://vaglogi.pl/log-002_033_pEgYsY.html http://vaglogi.pl/log-003_020_6pe4J0.html http://vaglogi.pl/log-115_118_E19d9.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się