steelq121 Opublikowano 23 Lipca 2018 Opublikowano 23 Lipca 2018 No powitać, mam nadzieję że jakaś mądra główka, znajdzie się na forum, bo już nie mam sił ^^ Kupiłem se furmanke Audi A4 B5 1998r 1.6 101km. Sprzęgło było nieco spalone, więc wymieniłem całe sprzęgło, wysprzęglik oraz poduchy skrzyni, dlaczego poduchy? a już tłumaczymy. Przy zmianie biegów bądź jeździe na biegu i puszczę oraz dodam gazu, słyszę rumot jakby puszek, taki strasznie metaliczny dźwięk. Przy tym idzie samochód trochę wtedy telepie, ale to mało odczuwalne, bardziej odczuwalne jest już poruszanie się gałki biegów, jakby cała latała jak się jej zachce. Myślałem że poduchy wybite, ale wymieniliśmy, co to może być cholerka?
golfagn Opublikowano 23 Lipca 2018 Opublikowano 23 Lipca 2018 Zobacz, czy wydech nie obija się o coś. Sprawdź co pływa w oleju ze skrzyni.
steelq121 Opublikowano 23 Lipca 2018 Autor Opublikowano 23 Lipca 2018 wydech wydaje się dość sztywny. A w oleju ze skrzyni jak sprawdzić, całą muszę zdjąć? Powiem że w mechanice jestem bardziej nowicjuszem
golfagn Opublikowano 23 Lipca 2018 Opublikowano 23 Lipca 2018 Moment, ten hałas był też przed wymianą sprzęgła? Poziom oleju masz na wysokości korka wlewu gdzieś z boku skrzyni. Ma być na równi z korkiem.
steelq121 Opublikowano 24 Lipca 2018 Autor Opublikowano 24 Lipca 2018 (edytowane) Tak było również przed wymiana sprzęgła. Ktoś mi podpowiedział że to może byc mechanizm różnicowy ? Edytowane 24 Lipca 2018 przez steelq121
golfagn Opublikowano 24 Lipca 2018 Opublikowano 24 Lipca 2018 (edytowane) Przy mechanizmie różnicowym byś miał strzały, auto by podskakiwało. Podczas jazdy w kółko szczególnie. Na prostej by był raczej spokój. Przejedź się na parkingu kilka kółek ciasnych. Spuść olej ze skrzyni, smaruje i przekładnię różnicową i skrzynię biegów. Jak będą w nim opiłki to skrzynia na szrot. A katalizator Ci się nie potłukł w puszce? Lub lambda nie lata luźno? Edytowane 24 Lipca 2018 przez golfagn
steelq121 Opublikowano 25 Lipca 2018 Autor Opublikowano 25 Lipca 2018 W dniu 24.07.2018 o 14:07, golfagn napisał: Przy mechanizmie różnicowym byś miał strzały, auto by podskakiwało. Podczas jazdy w kółko szczególnie. Na prostej by był raczej spokój. Przejedź się na parkingu kilka kółek ciasnych. Spuść olej ze skrzyni, smaruje i przekładnię różnicową i skrzynię biegów. Jak będą w nim opiłki to skrzynia na szrot. A katalizator Ci się nie potłukł w puszce? Lub lambda nie lata luźno? Właśnie będę w piątek pod autem. Bo może przeoczyłem i coś jednak ociera. Dopiero wymienione sprzęgło, wysprzeglik, poduchy. A dzisiaj się znowu pedał wpada w podłogę. Pewnie pompka..
mayonez666 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 W dniu 25.07.2018 o 21:24, steelq121 napisał: Właśnie będę w piątek pod autem. Bo może przeoczyłem i coś jednak ociera. Dopiero wymienione sprzęgło, wysprzeglik, poduchy. A dzisiaj się znowu pedał wpada w podłogę. Pewnie pompka.. Co do wpadającego pedału to poszukaj wycieków. A jeśli chodzi o dzwonienie to nagraj film z tym dźwiękiem.
steelq121 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2018 W dniu 7.08.2018 o 12:59, mayonez666 napisał: Co do wpadającego pedału to poszukaj wycieków. A jeśli chodzi o dzwonienie to nagraj film z tym dźwiękiem. Najgorsze jest to że dzwoni dopiero jak szarpnie autem, albo na jakiejś dziurze, kwestia pedała załatwiona, pompa sprzęgła.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się