piotr19q 0 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Mam Audi a4 1.8T ABE problem tkwi w tym ze czuje ze nie przyspiesza tak jak powinno. Zrobilem dosłownie wszystko :żadnych błedów na WAG,turbo sprawdzone(żadnych luzów),przepływomierz ok, cisnienie na cylindrach po 10, kata nie ma,wszystkie węże sprawdzone nie ma grama oleju,przepustnica czysta, jedynie czego nie sprawdzalem to zaworów dv i n75. A i jeszcze jedno czasami ma przeblyski ze chodzi dobrze czuć ze zalacza sie turbo a czasami nie:(. Co jest grane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrykbor 1 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 :vaglogi: tu nie wróżą z reki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr19q 0 Opublikowano 17 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Były robione kiedys logi dynamiczne wyszlo coś nie tak i panowie mechanicy powiedzieli ze nie wiedza o co chodzi i nie moga pomóc mi w tej kwesti. Jedyne co powiedzieli to zebym kupił orginalny przepływomierz i moze sie cos zmieni. A tak na maginesie sprawdzalem swoje dwa przepływomierze i są ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrykbor 1 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Zrób logi i pokaz chłopaki na pewno ci pomogą :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareks84 0 Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 ja mialem to samo i byl walniety N75 profilaktycznie odrazu wymienie DV bo mam kilenta ze ma za 20zl z anglika gdzie mial tylko 100mil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr19q 0 Opublikowano 4 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Nie wiesz moze czy ma jeszcze te zawory?a jesli tak to napisalbys mi jego numer tel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareks84 0 Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 niestety on ma tylko jeden,bo mial caly silnik na czesci i poluje wlasnie na niego ale akurat cos jest nie uchwytny bo tez mam problem z moca i doladowaniem,stawiam na DV,kupilem od niego N75 za 20zl mysle ze DV-ke podmienie i bedzie dobrze,dam znac jak zaloze i powiem czy jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tommi88 0 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 ja tak miałem kiedy był walnięty DV w aso z boscha 110 zl.A przy okazji wymień sobie przewód podciśnienia.Najprościej chyba sprawdzić czy to DV dmuchając w przewód podciśnienia jak membranka chodzi powinien być dobry u mnie nie chodziła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr19q 0 Opublikowano 5 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 a na vagu wyjdzie czy ktorys z zaworów jest walniety? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 zamontuj wskaznik doładowania i bedzie wiadomo co z turbawką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr19q 0 Opublikowano 5 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 i mam znowu wydawac niepotrzebnie pieniadze chyba da sie to jakos inaczej sprawdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 i mam znowu wydawac niepotrzebnie pieniadze chyba da sie to jakos inaczej sprawdzic :vaglogi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr19q 0 Opublikowano 5 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 czyli jak zrobie logi to wyjdzie mi czy ktorys z zaworow jest uszkodzony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 W twoim silniku niekoniecznie. :gwizdanie: Wiem, bo taki mam. Logowanie tego silnika naprawdę niewiele pomaga. Trzeba wszystko samemu organoleptycznie sprawdzać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr19q 0 Opublikowano 8 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 wymienie te zawory i zobaczymy co sie bedzie działo. Nie wiecie ile kosztuja one w aso bo na allegro znalazlem tylko N 75 a DV ciezko jest dostac byl tylko jeden na aukcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 i mam znowu wydawac niepotrzebnie pieniadze chyba da sie to jakos inaczej sprawdzic napisz jaki konkretnie masz typ silnika bo w poscie jest AEB (a w zasadzie ABE) w profilu AWT i rocznik nie zgadza sie jezeli masz AEB to musisz montowac wskaznik, w AWT mozna sprawdzic doładowanie VAG-iem prace zaworu N75 tez, zaworu DV nie, padaja czesto jak muchy i trzeba wymienic koszt do 100pln nie napisales w jaki sposób auto zaczeło slabnac, stopniowo czy nagle sprawdzenie turbiny polegało tylko na sprawdzeniu luzów czy sprawdziłes równiez WG i jego prace? (czy w ogóle on tam jeszcze jest) jezeli chcesz aby ktos Ci tutaj pomógł to napisz wszystko konkretnie nie da rady wrózyc z fusów (choc bardzo bym chciał) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr19q 0 Opublikowano 8 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Mam Silnik AEB i rocznik 96 samochod mam od 11 lat i przejechane 170tys wiec wiem wszystko co bylo w nim robione.Turbo bylo sprawdzane tylko pod katem luzow na wirniku.WG jest ok tak mowil mechanik. Autko pamietam kiedys jezdzlo super ale pomalu zaczelo slabnac az do tego mometu ze nie czuc w ogóle jak załacza sie turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 w takim razie WG jest zablokowane albo go po prostu juz nie ma trzeba odkrecic rure za turbo i sprawdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr19q 0 Opublikowano 8 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 jaki jest koszt WG i jak sprawdzic czy on jest sprawny czy tez nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 jak go sprawdzic juz pisałem wczesniej trzeba wymontowac rure zza turbiny i zobaczyc czy jest klapka i w jakiej pozycji sie znajduje, powinna byc zamknieta i szczelna nastepnie zdjac przewód gumowy z aktuatora, który jest na turbinie i dmuchnąc spręzonym powietrzem wystarczy 0.6bara zobaczysz wtedy jak pracuje koszt naprawy klapki nie jest wysoki potrzeba kawałek dobrego metalu (pręta fi max 45, najlepiej stal wysokostopowa) tokarka i spawarka, koszt podejrzewam ze nie wiecej jak 100pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się