Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t BFB .VCDS-Lite-17978,16804,17544,17700


sieku-79

Rekomendowane odpowiedzi

ZARAZ PODAM DANE ZEBRANE I OPIS PROBLEMU

Ogulnie problem-Check engineSamochód po 300 tys. km/ostatnio 1000 na bp bez .Check engine/ powrót do Polski lp działa kalibracja lpg  u BOSCH CAR SERVICE RUMIŃSKI /znowy Check engine i   .VCDS-Lite-17978,16804,17544,17700 wykres z   hamowni- spalanie lp-15 do do góry /12 bp.mapa lpg.jutro podam opis instal.lpg .prosze o pomoc,pozdro.mapa,lpg.jpgHamownia.jpg

mapa,plg2.jpg

vcds1.jpg

vcds2.jpg

vcds3.jpg

vcds4.jpg

Edytowane przez sieku-79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie w klubie :a4fan: Mam nadzieję, że znajdziesz informacje jakich szukasz i forum będzie pomocne. Pozdrawiam :hi:

,,,
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnożnik wygląda tragiczne. Błąd od termostatu, uboga mieszanka przez lpg i coś z immo ale wszystko sporadyczne. Skasuj i zobacz co powróci. Jak masz vaga to sprawdź czy silnik trzyma 90 stopni i lpg do regulacji na korekty podczas jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temperatury ok/chlodnoca byla leko zapowietrzona /caly dzien na bp zero vag zero błend\.umuwiony na regulacie lpg/czekam\temp-po zgaszeniu silnika rosnie do100\ jak odpale na postoju to od 90 rosnie do gury wentylator sie nie włancza.i zapowietrza sie układ

 

 

 

Edytowane przez sieku-79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...