Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 3.0 TDI, błąd 5215-za niskie ciśnienie na szynie paliwowej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

5215 - Ciśnienie w systemie/ciśnienie na szynie paliwowej 
          P0087 00 [096] - za niskie
          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00000001
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 1
                    Przebieg: 218917 km
                    Data: 2018.07.30
                    Czas: 16:14:46

                    Prędkość obrotowa silnika: 638.00 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 40.8 %
                    Prędkość pojazdu: 0 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 90 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 62 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 970 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 11.520 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    Liczba obrotów wału korbowego (obr./min.): 638.0 /min
                    Prędkość pojazdu: 0.00 km/h
                    Średnia dawka wtrysku: 11.20 mg/stroke
                    Temperatura paliwa: 60.5 °C
                    Wysokie ciśnienia paliwa: wartość rzeczywista: 112700 hPa
                    Regulacja ciśnienia na szynie: status-Bit 0: 00000101 
                    Inj Crv st Inj Char Act Val 0-Bit 0: 00110100 


Kody gotowości: 0 0 0 0 0 
 

Mam taki oto problem. Pierwszy raz wyskoczył w maju i teraz znowu. Tryb awaryjny wskoczył w obu przypadkach podczas uruchamiania auta. Za pierwszym razem wymieniłem filtr paliwa i miało pomóc, no niestety.  Mam dostęp do VCDS-a (17.1.3.0). Czy mógłby ktoś pomóc, nakierować mnie co mogę sam sprawdzić kompem? W jednym przypadku, na innym forum też w B8 3.0 przy tym błędzie pomogła wymiana regulatora ciśnienia na pompie. Jak to mogę sprawdzić, czy to akurat to? Na filmiku skacze ciśnienie, czy tak powinno być? 

 

 

Opublikowano (edytowane)

Witam, wątek stary, ale u mnie też ten sam bład.

Pytanie co było przyczyną u ciebie?

Czy wymiana zaworu na pompie wysokiego ciśnienia pomogła, czy poszła cała pompa do wymiany?

U mnie bład pojawia się tylko po rozruchu częsciowo już rozgrzanego silnika.

Jutro wyjmę zawór regulacji na pompie i sprawdzę stan sitka.

Edytowane przez Karli1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...