maaster Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Witam. Niestety moja perłę dotknela ręką niesprawiedliwości A dokładnie podczas jazdy nagle auto straciło moc jak by przewód od turbiny się rozpiol. A4 b7 2.0blb multitronic. Do jechałem praktycznie b3z gazu do celu jakieś 3km i pod domem kontrolka świec zaczęła śmigać i check. Na dodatek cały czas pali się stop. Nie ważne czy czujnik wpiety od padalu hamulca czy nie. Jak kluczyk w stacyjce jest to się palą wszystkie stopy. Po podjęciu vcds wyszło zwarcie z masą: przepustnica, silnik gaszenia kolektora ssacego, egr, przekaźnik grzania świec, A przepustnica ma status uszkodzony. Po obdukcji okazało się że wiązka idąca przy filarze powietrza zawarła się i stopila i kruciec egr. 3 kable gole i wesole skrojone razem śmiały się prosto w twarz... turbina w ogóle nie pompuje. Czy tu ewidentnie uległ uszkodzeniu sterownik silnika i instalacja? Po zaizolowaniu kabli sprawdzeniu wtyczek dalej te same błędy i nic się nie da usunąć
Tom A4 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Miałem bardzo podobną sytuację i niestety ster umarł kupiłem drugi zrobiłem full bdm i auto śmiga.
mayonez666 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Raczej niestety tak ? jak dostał takie napięcie na sygnały to nie ma innej opcji.
maaster Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2018 A jak myślicie co z osprzętem i instalacja? Czy wystarczy zmienić sterownik silnika?
Tom A4 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 wszystko do sprawdzenia przed montażem nowego ecu
maaster Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2018 sterownik silnika jest na podszybiu po lewej stronie? to jest ten sam co komputer samochodowy? czeka mnie przy innym komputerze kodowanie wszytskich sterowników?
maaster Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2018 okej moi drodzy. Problem okazał się być mniejszy niż zakładaliśmy.. Po zakupie nowego sterownika silnika i w przygotowaniu wszystkiego do logowania i adaptacji wyjęłem obecny sterownik i pod wiązka instalacji która do niego wchodzi skrywa się jeden bezpiecznik 15A. Okazał się spalony. Nastąpiła mocna euforia mieszana z podnieceniem. Po złożeniu wszystkiego usunięciu błędów z ECU problem ustąpił. Rewelacja.. został tylko błąd tylnych świateł stop okazało się że trzecie światło stopu spalilo się. Wpadł drugi i wszystko jest po staremu.?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się