pablo99killer 0 Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Witam W moim silniku 1.6 mam problem.Auto nocuje pod chmurką.Ostatnio kiedy jechałem do pracy zaskoczyły mnie wskazania temperatury cieczy.Wskazówka lekko wychyliła się poza 90 stopni C.Ostatnio również w czasie jazdy wychyliła się jeszcze dalej poza 90 stopni C.Co może być przyczyną.Zawsze trzymał równo 90 choćby niewiadomo co.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loco87 1 Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Może niewłaściwe ciśnienie. Może korek. A może cały czas trzyma termostat bo jak puszcza to wtedy temp. spada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Witam! Następnym razem sprawdź na klimatroniku jaka jest naprawdę temperatura! Nic ostatnio nie grzebałeś przy furmance??? Troszkę to zajeżdża mi zapowietrzonym układem Po jakim przebiegu i jakiej temp otoczenia autko nagrzewa się do ok 90 st??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo99killer 0 Opublikowano 18 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 hmm na klimatroniku- w jaki sposób?Auto teraz praktycznie nagrzewa się w minusowych temperaturach,a silnik ma 265 tyś przebiegu.Nic ostatnio nie grzebałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_1970 0 Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Na pewno termostat się przycina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaro5000 Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 może czujnik temperatury cieczy pada .sprawdź na vag-u.jakby to był termostat to by się nie nagrzewał ,albo może to być też uszczelka pod głowicą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loco87 1 Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 czujnik bym wykluczyl. Sa inne objawy. Albo niewłaściwe ciśnienie w układzie albo termostat. Wymieniałes go na ori ostatnio ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo99killer 0 Opublikowano 18 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Nie był wymieniany odkąd sprowadziłem auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swierszcz30 0 Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Mam pytanie . Jakie są objawy uszkodzonego czujnika temperatury cieczy ? po wymianie termostatu no ori zaczyna mi wariować temperatura spada do 30 a po chwili leci do 95 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loco87 1 Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 Świerszcz wymien czujnik g62 o numerach : 058 919 501a kwadratowa wtyczka czteropinowy -> wyłącznie ori. Wszystko bowiem wskazuje ze masz uszkodzony czujnik. Zazwyczaj jest wlasnie tak ze przy tej usterce temp. spada i rośnie jak chce...niewazne czy sie stoji czy sie jedzie. Podepnij vaga jak będziesz mieć od tego błąd to masz zdiagnozowaną usterke. Myślę że autor postu powinien zaopatrzyc sie w ori termostat :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 hmm na klimatroniku- w jaki sposób?Auto teraz praktycznie nagrzewa się w minusowych temperaturach,a silnik ma 265 tyś przebiegu.Nic ostatnio nie grzebałem Wpisz w wyszukiwarce kody klimatronika Nie chodziło mi o przebieg lecz o to po ilu km i przy jakiej temp otoczenia autko łapie temp 90st? Tak jak pisze Dawid zmień termostat na ori i zobaczysz sam czy to pomoże! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebeliant26 0 Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 Ja bym proponowal sprawdzic jeszcze czy gorny i dolny przewod chlodnicy jest goracy, bo jesli nie to nie ma obiegu i tak jak pisza koledzy termostat sie przycina i nie puszcza plynu jak trzeba, lub wlasnie zapowietrzony uklad... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się