kawowy19 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 (edytowane) Następujące pytanko mam Czytałem kiedyś na temat wadliwych odm w tfsi. Mam u siebie odme 06H 103 495 E czy to jest ta wadliwa wersja czy nie? Co było tą wadą - pękały membrany czy puszczały olej? Obecnie aktualny nr to 06H 103 495AH ale wiadomo nr się zmieniają itd dlatego pytam pod kątem wady. Widziałem kiedyś chyba jeszcze inny nr 06H 103 495 J - który rzekomo zakładali po STAGE 1. Ktoś wie czym się różnią? I jeszcze jedno. Od odmy odchodzą dwa przewody. Jeden do kolektora, drugi do turbiny. Mam w nich olej. Troche dosłownie od strony kolektora, natomiast zdecydowanie więcej w przewodzie do turbiny. Czy to normalne? W którą stronę idzie powietrze w tym przewodzie? Od turbo do odmy czy na odwrót? Edytowane 13 Sierpnia 2018 przez kawowy19
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się