Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Zapalająca się kontrolka silnika


pegaz82

Rekomendowane odpowiedzi

Pare tygodni temu zaświeciła mi się kontrolka silnika,w warsztaci skasowali błąd,wyszły dwa błędy 16804 i 18010 przyczyna może być w katalizatorze lub słabym akumulatorze tak wynika z opisu przy tych błędach.

Dzisiaj znowu kontrolka się zaświeciła! :(

Co mam robić wymieniać akumulator a jak to nie pomoze to katalizator czy moze być inna przyczyna przy tych błędach?

Pomóżcie!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ile samochód ma przejechane? Mimo wszystko katalizator warto wyciąć jeśli auto ma duży przebieg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj znowu kontrolka się zaświeciła! :(

Co mam robić wymieniać akumulator a jak to nie pomoze to katalizator czy moze być inna przyczyna przy tych błędach?

Pomóżcie!!

Sprawdziłeś który błąd się powtórzył? Może niema sensu robić dwóch rzeczy naraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No masz racje będę musiał sprawdzic jeszcze raz!

Narazie dzieki![br]Dopisany: 19 Luty 2009, 16:11_________________________________________________kontrolka znowu się zaświeciła,znowu te same błędy katalizator i akumulator..gościu w nieautoryzowamym serwisie audi powiedział że jak kasowałem błąd przez odpięcie minusa to może teraz taki błąd wyskakiwać,a katalizator raczej nie jak na analizie spalin wszystko w normie z katem.Nie wiem co mam robić od czego zacząć?On sugeruje żeby zacząć od czujnika temperatuty nie wiem dlaczego?Narazie wymieniłem świece bo nie były wymieniane chyba od nowości.

Proszę o rady!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam to samo.... :(

po sprawdzeniu sterownika silnika, wiązek od silnika, 2 sond lambda zrobiłem dwukrotnie badanie spalin...

na pierwszym, ogolnym wyszło,ze jest idealnie, książkowo...na drugim, bardziej szczegółowym u specow z Boscha okazalo sie,ze kat daje rade, owszem ale na biegu jalowym ale na wyzszych obrotach, po dłuzszym czasie juz nie do konca, spaliny nie mają gdzie uciekać....pozostaje mi wymiana kata, do ktorej coraz powazniej sie przymierzam

:wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nówka :)[br]Dopisany: 12 Marzec 2009, 15:59_________________________________________________No i d*pa :wallbash:.Przez tydzień było ok po wymianie kata i kontrolka znowu się zaświeciła,podpiołem pod kompa i wyszło że sonda lambda jest uszkodzona no a sondy były wymieniane!

No i nie wiem co mam robić wie ktoś co to może być miał ktoś taki przypadek?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja tez cały czas z tym walcze ,pokazuje mi sie bład 16804 a wymieniłem kata na nowy druga sonde w serwisie powiedzieli mi zebym wymienił uszczelke miedzy katem a turbina,wymieniłem ale nie pomogło dzis kupuje nowa przepływke ale bede ja miał dopiero za pare dni ,zobaczymy bo auto jest słabe jak na 180koni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to daj znać jak wymienisz!A nie orientujesz się czy w silnikach bez turba jest też przepływomierz?

Wiem że to pewnie banalne pytanie ale jestem trochę zielony w tym temacie chociaż wydaje mi się że nie ma.

Mi mechanik powiedział że może być jakieś uszkodzenie w kostce łączącej sondy lambda z kompem albo komp wariuje!?

Ma ktoś jakieś rady??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...