Tzieland 0 Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 Witam szanownych kolegów i koleżanki, chcialbym was prosić o pomoc w analizie logów i blędów. Jak robilem te logi to pierwszy raz mi się notlauf wlączyl, bo szczerze mówiąc to nigdy tak autka nie katowalem wcześniej A teraz wychodzi chyba na to, że kierownice się przycinają czy coś takiego. Tylko bardzo proszę jeżeli dojdzie ktoś do wniosku, że muszę coś zrobić to proszę o maxymalne wyjaśnienie gdzie konkretna rzecz się znajduje, ponieważ nie za dużo wiem o autkach. Pozdrawiam i z góry dziękuję blok 11 turbina w trybie BS: http://images37.fotosik.pl/60/16f97f21f4a6fa2d.jpg blok 11 , 03 i 08 , log dynamiczny pierwszy (udany bez notlaufów) http://images38.fotosik.pl/60/6a68b77fa9cfe89b.jpg blok 11 , 03 i 08 , log dynamiczny drugi i trzeci ( włączył sie tryb awaryjny i ostatni już w trybie awaryjnym) http://images48.fotosik.pl/64/cd6bbcdf4790cb25.jpg oraz blędy: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906 018 S Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1621 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06325 2 Faults Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference 01268 - Quantity Adjuster (N146) 35-00 - - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 Twoja diagnoza jest trafna ... co i jak masz zrobic jest na forum... [czyszczenie turbo] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tzieland 0 Opublikowano 19 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 Witam po wpisaniu w wyszukiwarkę hasla "czyszczenie turbo" nic nie wyskakuje. Ale do rzeczy dzisiaj z kolegą sprawdzaliśmy i sztanga chodzi w górę i w dól (przy podlączonym VAGu) a filtr powietrza jest czysty. Czytalem że powinno rozruszać się kierownice ale nie za bardzo chcę rozbierać turbinę. Co jeszcze mogę zrobić ?? Wiem, że jeszcze można podmienić czujnik N75 ale czy to ma sens. Parę razy w tyg rozpędzam autko do 4 tyś obrotów i nie wchodzi mi w tryb awaryjny, więc o co chodzi ?? Proszę o jakieś porady ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 Witam po wpisaniu w wyszukiwarkę hasla "czyszczenie turbo" nic nie wyskakuje. Ale do rzeczy dzisiaj z kolegą sprawdzaliśmy i sztanga chodzi w górę i w dól (przy podlączonym VAGu) a filtr powietrza jest czysty. Czytalem że powinno rozruszać się kierownice ale nie za bardzo chcę rozbierać turbinę. Co jeszcze mogę zrobić ?? Wiem, że jeszcze można podmienić czujnik N75 ale czy to ma sens. Parę razy w tyg rozpędzam autko do 4 tyś obrotów i nie wchodzi mi w tryb awaryjny, więc o co chodzi ?? Proszę o jakieś porady ;( http://www.a4-klub.pl/smf/all_tdi_czyszczenie_kierownic_vtg-t63377.0.html a co jeszcze mozesz zobic ... hmmm zmienic te pare razy w tygodni na codziennie .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odzim 0 Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 o to ze musisz wyczyścić kierownice w turbinie a jak nie to będziesz tak mial nie wiadomą wlaczy sie notlauf czy nie , a z n75 daj sobie spokój bo nie on tu jest winien a co do szukania to słabo ci to poszło bo jest na forum co i jak zresztą jeśli sie nie znasz na tym to i tak musisz oddać do zakładu który wie o co chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tzieland 0 Opublikowano 21 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Sluchajcie rozmawialem wczoraj z mechanikiem który ma swój warsztat i punkt diagnostyczny już parenaście lat ale nigdy nie slyszal, żeby sie czyscilo turbiny Sam jeździ Skoda Octavia 1,9 tdi. Więc jak to jest z tym czyszczeniem, bo już teraz sam nie wiem. Oddawac to komuś do zrobienia czy jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odzim 0 Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 czysci sie zapieczone kierownice w turbinie po stronie goracej , czysci sie odkąd weszly turbiny vgt Variable geometry turbocharger (turbiny o zmiennej geometri) u garetta tak jak u ciebie Variable Nozzle Turbine (VNT) jak kolega mechanik o tym nie slyszał to lepiej mu nie dawaj tego do roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 nigdy nie slyszal, żeby sie czyscilo turbiny Pora na zmiane mechanika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 nigdy nie slyszal, żeby sie czyscilo turbiny Pora na zmiane mechanika. Że tez taki konował utrzymuje sie na rynku jeszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darev 0 Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Sluchajcie rozmawialem wczoraj z mechanikiem który ma swój warsztat i punkt diagnostyczny już parenaście lat ale nigdy nie slyszal, żeby sie czyscilo turbiny Sam jeździ Skoda Octavia 1,9 tdi. Więc jak to jest z tym czyszczeniem, bo już teraz sam nie wiem. Oddawac to komuś do zrobienia czy jak? Kolego zacznij czytać forum codziennie a dowiesz się ilu takich mechaników jak ten Twój jest na naszym rynku, bo mieć warsztat diagnostyczny to nie wszystko. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OSKA77 0 Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Święta prawda naprawi taki jeden z drugim poloneza a potem mów mu że jest mechanikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tzieland 0 Opublikowano 22 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Macie racje zmiana miechanika będzie na pewno, bo nawet po wymianie oleju nie wykasowali inspekcji z kompa A i zrobilem z kumplem jeszcze raz logi i okazalo się, że sztanga chodzi dobrze, tylko kierowniczki będą do czyszczenia i wymiana wsadu przeplywki, ale powiedzial, że jeszcze mogę się wstrzymać bo tragicznie nie jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odzim 0 Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 wymianie oleju nie wykasowali inspekcji z kompa A i zrobilem z kumplem jeszcze raz logi i okazalo się, że sztanga chodzi dobrze, tylko kierowniczki będą do czyszczenia i wymiana wsadu przeplywki co do przepływki to polecam org ale drogi albo zamiennik pierburga inne sie nie nadaja . zreszta nie mozna stwierdzic przeplywomierza jak turbina przeladowuje doprowadz ladowanie do porzadku a potem sprawdzisz sobie przeplywke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tzieland 0 Opublikowano 23 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Wlaśnie polecal mi Pierburga i chyba na to się zdecyduję, ale jak pisalem na razie nic nie zrobię, bo w czwartek jadę do Hamburga i dopiero jak wrócę to oddam auto do mechaniora. Dziękuję koledzy za rady i odpowiedzi na mój wątek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się