Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zwinne Daily- A4B5 1.8T [AJL] Avant Quattro


Niewidzialny

Rekomendowane odpowiedzi

Tak mi się przypomniało i mam pytanie do posiadaczy quattro. Czy przy tylnych zewnętrznych przegubach, oryginalnie nie ma opaski na manszecie? U mnie nie ma opaski ani z jednej ani z drugiej strony. Gdy patrzę w Etos pisze że opaska nie występuje. Może warto dodać opaskę? czy nie ma takiej potrzeby? Manszeta dość ciasno jest nasunięta na półoś. Pozdrawiam.

50754100_531588830687514_1362851543165960192_n.jpg

51158874_400284437425348_390936272698343424_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Nie było ostatnio czasu aby poświęcić się mojej Audiolce. Mam nadzieje że teraz czas się znajdzie i to się zmieni. Na początek wymiana sprzęgła, dosłownie za 5 dwunasta. Stare brało już na samej górze i do nitów na tarczy brakowało setki milimetra ? Dwmuasa w dobrym stanie, zabielona, sprzęgło Sachs. Lżej się je wciska, trochę lipa na przyszłość, podejrzewam że mnie momentu obr przeniesie ? Plan na budowę dwu tarczowego sprzęgła na daną chwilę odłożony, trzeba będzie wytoczyć nowe koło zamachowe ?. Nowy uszczelniacz wału korbowego Victor Reinz i łożysko oporowe, wszystko dokładnie umyte.  Pozdrawiam ?

IMG_20190309_160809.jpg

IMG_20190309_160609.jpg

IMG_20190309_160630.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy komplet Continental ContiSportContact5 już czeka. Pogoda śliczna aż się proszą o założenie. Sypnie jeszcze śniegiem czy nie sypnie? zakładać? Pozdrawiam ?

54519908_260190888249542_809150063082209280_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeszczę czekam do kwietnia na wymianę opon ;) Czym myłeś skrzynię ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.03.2019 o 11:40, VRGOOD napisał:

Ja jeszczę czekam do kwietnia na wymianę opon ;) Czym myłeś skrzynię ?

Ja też zaczekam do kwietnia z oponami letnimi.

Skrzynie, silniki, posadzkę w warsztacie i wiele innych rzeczy myję chemią Tenzi Truck. Bardzo dobry preparat na mocne zabrudzenia i jest uniwersalny. Jeśli aluminium jest zajdzione taką śniedzią, to można użyć preparat Kenotec pro 400. Wybiela aluminium,  natomiast Kenotec jest bardzo agresywnym, nie można nim myć aluminiowych części silnika wewnątrz, ponieważ robią się lekko chropowate. Silniki wewnątrz przy remontach, z nagaru i osadów polecam Fosol, świetnie myje z nagaru, np tłoki. Głównie te trzy preparaty używam w warsztacie ?

 

EDIT: Przepraszam, nie Fosol tylko Biosol SDS.

Edytowane przez Niewidzialny
pomyłka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, od jakiegoś czasu zmagałem się z awarią otwierania samochodu z pilota. Przekręcając kluczem zamek w drzwiach, wszystkie drzwi się otwierają i zamykają bez problemu, więc pompa działa. Po podłączeniu VCDS i popatrzeniu w kanały, moduł centralnego zamka(ten z pompką) nie widzi żadnych sygnałów z pilota. Przynoszą drugi pilot z mieszkania który był sprawny, no też nie widzi. Wymiana baterii w pilotach, też nie widzi. Pomyślałem że problem będzie z anteną w module więc zaglądam do prawego boczku w bagażniku, wszystko wygląda elegancko. Wtyczki czyste, kabelek od antenki nie naruszony, profilaktycznie poprawiłem luty w pompce. Dalej nic nie pomogło. Więc zamawiam drugą pompkę. Druga pompka przyjęła kodowanie, i to samo, zamyka i otwiera ale tylko przekręcając kluczyk, z pilota nie widzi sygnałów. Cholera myślę, może jednak piloty? Ale dwa naraz by się uwaliły? Jeden tylko ciągle leżał w szufladzie nie powinien od tak ooo się wysypać. Poprawiłem wszystkie luty w pilotach dalej nic. Ręce opadają. Któregoś razu z kolegą z którym rozkminialiśmy problem, pomysł aby sprawdzić czy moja A4 widzi sygnały z pilota od jego A6 C5. Voilà! Widzi sygnały! No to dodajemy pilota!  Lecimy z procedurą dodawania pilota, przyjęło, otwiera zamyka! Okazało się że kluczyk(pilot) który używałem na co dzień padł, ten w szufladzie leżący w między czasie też padł. Takie było szukanie przyczyny bardzo irytującej usterki. Skończyło się kupnem całego kluczyka, wyglądającego jak nowy, dodanie pilota, przełożony grot i pastylka immo. Problem minął, i wtedy człowiek cieszy się nawet z tak małych rzeczy, które poprawnie działają hehe. Pozdrawiam ?

 

56418317_382468872336286_53068263722057728_n.jpg

56423398_294056604855133_2569952243440680960_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem i chyba muszę zainwestować w kluczyki bo już nic nie pomaga i też 2 kluczyki jakby padły. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.04.2019 o 08:18, Zbychuwow napisał:

Mam ten sam problem i chyba muszę zainwestować w kluczyki bo już nic nie pomaga i też 2 kluczyki jakby padły. 

Podłącz VCDS, wejdź w centralny zamek i kanały pomiarowe, tam jest pole Button Signal. Jak wciśniesz przycisk na pilocie to "0" zmienia się na "1". Przykładowo, masz 0000, wciśniesz przycisk zamykania to masz 1000, a jak wciśniesz otwarcie auta to masz 0010. Wtedy samochód widzi sygnały z pilotów. Pożycz od kogoś taki sam "scyzoryk", może być np z A6 C5 i sprawdź. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nic się tam nie pokazuje, ale podczas kodowania czasem zdarzy się że migną kierunki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.05.2019 o 11:22, Zbychuwow napisał:

No właśnie nic się tam nie pokazuje, ale podczas kodowania czasem zdarzy się że migną kierunki. 

Próbowałeś z innym kluczykiem?  Pisz na PW, będzie nam łatwiej pisac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Majówka w górach, pogoda nie rozpieszcza, zasuwam szybę trzask, szyba zjechała sama na dół. Połamały się plastiki na szynach. Udało się je szybko ogarnąć i wymienić. Pozdrawiam. 

IMG_20190503_122817.jpg

IMG_20190503_122854.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm gdzies juz widzialem to auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam szanowne grono. Dłuższy czas nic ciekawego się nie działo, poza drobnym serwisowaniem, w końcu stało się i znalazłem czas aby zamontować większe hamulce. Tarcza 345 mm z S4B6, zacisk Audi A6 plus adaptery własnego projektu. Do tego standardowy klocek Ferrodo. Może nie jest to jakiś super kozacki Big Brake, ale do daily w zupełności wystarcza. Patrząc na dzisiejsze standardy, seryjne hamulce w A4B5 to trochę żart. Obecny zestaw jest o niebo lepszy, różnica zwana przepaścią ?

Pytanie do was, co polecicie teraz zamontować na tył? Teraz tył czuć że jest dużo za słaby względem przodu. 

 

2.jpg

4.jpg

5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tył 330/22mm

Przykrec tą przednią tarcze do piasty na tą małą śrubę M6

Edytowane przez Dev
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Dev napisał:

Na tył 330/22mm

Przykrec tą przednią tarcze do piasty na tą małą śrubę M6

Z czego wziąć taką tarcze i zacisk? jaki koszt takiego zestawu? potrzebne są adaptery? 

Nie mam w piaście otworu pod tą śrubkę, jest to irytujące, myślałem aby wywiercić otwór i nagwintować, ale piasta będzie twarda i podejrzewam że będzie to ciężko szło. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Niewidzialny napisał:

Z czego wziąć taką tarcze i zacisk? jaki koszt takiego zestawu? potrzebne są adaptery? 

Nie mam w piaście otworu pod tą śrubkę, jest to irytujące, myślałem aby wywiercić otwór i nagwintować, ale piasta będzie twarda i podejrzewam że będzie to ciężko szło. 

 

Masz głowę na karku do kombinuj :decayed:

piaste spokojnie przewiercisz i nagwintujesz 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...