rogas1990 Opublikowano 5 Września 2018 Opublikowano 5 Września 2018 Jako, że z tematu MMI jestem kompletnie zielony prosze o wyrozumiałość Mam zainsttalowany soft HN+_EU_AU3G_K0942_3 z mapami 8R0060884EM ece 6.25.3 Czy to jest najaktualnuejszy soft i mapy?
rogas1990 Opublikowano 5 Września 2018 Autor Opublikowano 5 Września 2018 (edytowane) udało mi sie znaleźć takie cos: https://www.a5oc.com/forums/a5-general-q/113737-mmi-3g-3gp-navigation.html czy tymi pliki (mapa + aktywator+tutorial) probował ktos aktualizowac mapy w MMI 3g + sim? ew gdzie znalezc mapy + aktywator keldo (wszedzie pisza ze jest ok) czy jest opcja wykonania backupu, który w tazie niepowodzenia mozna przywrocic? no i ostatnia sprawa - mam na 5f nastepujace błędy: 03276 - Please Check Software Version Managment - juz znalazlem opis jak usuac 03175 - Invalid Data Set 03623 - Invalid Secruity/Release Code sory za glupie pytania, ale dopiero zaczynam z upgradami MMI Edytowane 5 Września 2018 przez rogas1990
Gość Opublikowano 5 Września 2018 Opublikowano 5 Września 2018 Aż dziwne, że jeszcze Ci nie wywalili tego wątka do śmietnika. Więc postaram się pomóc. Link znalazłeś bardzo dobry, wez sobie mapy stamtąd i aktywator (jeżeli będzie potrzebny). Softu nie ruszaj, nie ma sensu upgradować do 1001 - zmiany tam się tyczą głównie A8. Ja bym został na tym co masz. Jak ograsz mapy zajmij się błędami. Oba łatwe do usunięcia, masz w tym wątku co wkleiłeś opisane. Jak będziesz miał problem, uderz na priv.