Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pomoc w odczytaniu logów :)


Simon3008

Rekomendowane odpowiedzi

Wiytam.

Pomoże mi ktoś w odczytaniu logów....? Czasami (sporadycznie) odcina mi turbo przy dępnieciu na wyzszych obrotach i wyskakuje błąd przeładowania. Dziś zrobiłem logi.  No i ogólnie chciałbym sie dowiedzieć w jakim stanie jest reszta podzespołów głownie pompki :) I jeszcze jedno przy robieniu grupy 018 przy puszczeniu gazu pojawia sie 128 to też chyba cos nie tak? Z góry dziekuje za pomoc.

Statyczne: 

http://vaglogi.pl/log-001_VvOCxi.html
http://vaglogi.pl/log-004_50565m.html
http://vaglogi.pl/log-013_YcU7MfL.html
http://vaglogi.pl/log-018_7MLAf.html
http://vaglogi.pl/log-023_u44BY44.html

Dynamiczne:

http://vaglogi.pl/log-001_gIv63L.html
http://vaglogi.pl/log-003_XjR7Slq.html
http://vaglogi.pl/log-004_1bQPHh.html
http://vaglogi.pl/log-008_7FNAg5.html
http://vaglogi.pl/log-010_9mERaqU.html
http://vaglogi.pl/log-011_0S93MQ1.html

A przy robieniu tego logu samochód stracił moc :

http://vaglogi.pl/log-011_ZmFzYc.html

Edytowane przez Simon3008
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popraw linki bo większość nie działa.

Z tego co udało mi się otworzyć to kąt synchronizacji rozrządu do ustawienia bo jest mocno rozjechany i prawdopodobnie geometria w turbinie się czasami przycina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Tracer39 napisał:

Popraw linki bo większość nie działa.

Z tego co udało mi się otworzyć to kąt synchronizacji rozrządu do ustawienia bo jest mocno rozjechany i prawdopodobnie geometria w turbinie się czasami przycina.

Też tak myślałem że to geometria. Poprawiłem linki jak byś chciał jeszcze raz zerknąć . A ten kąt synchronizacj rozrzadu czymś się objawia jeśli jest zły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprawnie ustawiony ma się mieścić w granicy -3...3 stopni. U Ciebie jest na -6... najlepiej jak jest ustawiony na -1...0. Przez taki jak u Ciebie silnik może mocniej klepać, mieć lekkie wibracje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, kamil-vag napisał:

Poprawnie ustawiony ma się mieścić w granicy -3...3 stopni. U Ciebie jest na -6... najlepiej jak jest ustawiony na -1...0. Przez taki jak u Ciebie silnik może mocniej klepać, mieć lekkie wibracje...

Ogolnie silnik ładnie pracuje, nie kopci itd. jedynie co zauważyłem ze na pierwszym biegu jakby nie szedł do przodu, i bardzo łatwo gaśnie przy ruszaniu. trzeba dać wiecej gazu. NIe wiem czy to przez to może być spowodowane czy ten model tak ma ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Simon3008 napisał:

i bardzo łatwo gaśnie przy ruszaniu. trzeba dać wiecej gazu. NIe wiem czy to przez to może być spowodowane czy ten model tak ma ;)

No raczej to nie jest normalne przy zdrowym manualu...

Popraw to synchro bliżej 0, przy okazji turbo na stół i wyczyścić porządnie geometrię... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, kamil-vag napisał:

no raczej to nie jest normalne przy zdrowym manualu...

Mysli że jest to spowodowane właśnie złym ustawieniem kątu synchronizacji rozrządu??? A jak wygłada reszta logów??? coś mi pompki słabo wygladaja w 013 grupie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...