Pelcu451 Opublikowano 29 Września 2018 Opublikowano 29 Września 2018 Witam posiadam audi a4 B5 1.6 i zauważyłem brak ciepłego nawiewu wyczytałem że to może być wina zapowietrzonego układu. Pytanie jak go odpowietrzyć w tym modelu podobno trzeba zdjąć wąż od nagrzewnicy tylko nie wiem gdzie on się znajduje
wesz82 Opublikowano 30 Września 2018 Opublikowano 30 Września 2018 Kolo aku masz dwa węże w przegrodzie. Na jednym bodajże lewym znajduje się dziurką tak mniej więcej przy końcu tego przewodu. Musisz przewod gumowy zsunac tak by nie spadł a ta dziurką będzie uciekalo powietrze.oczywiście na odp silniku. Ale stawiam litra dobrej zupy że to nie pomoże zbyt.
Pelcu451 Opublikowano 30 Września 2018 Autor Opublikowano 30 Września 2018 Może pomoże ,a korek musi być zakręcony czy odkręcony ?
wesz82 Opublikowano 30 Września 2018 Opublikowano 30 Września 2018 Ja robiłem na zakręconym.zbiorniczek daj wyżej tak wysoko jak się da.
wesz82 Opublikowano 30 Września 2018 Opublikowano 30 Września 2018 Poczytaj podstawy.. Tak nagrzej fure i daj nawiew na szybę na maxa.
OLIVER Opublikowano 30 Września 2018 Opublikowano 30 Września 2018 2 godziny temu, wesz82 napisał: Poczytaj podstawy.. Tak nagrzej fure i daj nawiew na szybę na maxa. Nagrzanie silnika przy odpowietrzeniu to zrozumiałe ale ale nawiew na szybę??? Co to ma wspólnego z odpowietrzaniem ??
wyzyk83 Opublikowano 30 Września 2018 Opublikowano 30 Września 2018 (edytowane) jeżeli nie było ingerencji w układ samo się nie zapowietrzy może masz zakamieniałą nagrzewnicę temperatura stoi na 90 stopni? Edytowane 30 Września 2018 przez wyzyk83
wesz82 Opublikowano 30 Września 2018 Opublikowano 30 Września 2018 Godzinę temu, OLIVER napisał: Nagrzanie silnika przy odpowietrzeniu to zrozumiałe ale ale nawiew na szybę??? Co to ma wspólnego z odpowietrzaniem ?? Kiedyś jeden mechanik podał mi takie info że wtedy obieg jest naj do odpowietrzenia. Nawet nigdy ww mechanik nie sciagal tego węża tylko nagrzal auto a następnie dawał nawiew na szybę i jezdzil i niby samo się odpowietrzy... Jeżeli nikt nie robil nic tak jak pisze kolega to problem nie ustanie po odpowietrzeniu. Bardzo zapowietrzony układ skutkuje podwyzszona temp.
OLIVER Opublikowano 30 Września 2018 Opublikowano 30 Września 2018 2 godziny temu, wesz82 napisał: Kiedyś jeden mechanik podał mi takie info że wtedy obieg jest naj do odpowietrzenia. Nawet nigdy ww mechanik nie sciagal tego węża tylko nagrzal auto a następnie dawał nawiew na szybę i jezdzil i niby samo się odpowietrzy... Jeżeli nikt nie robil nic tak jak pisze kolega to problem nie ustanie po odpowietrzeniu. Bardzo zapowietrzony układ skutkuje podwyzszona temp. Hmmmm chyba żeby kontrolować czy leci ciepłe powietrze czy zimne ..b o nie widzę tu innego sensu z tym nawiewem ..Stare auta miały na wężu dolotowym do nagrzewnicy wstawiany taki zawór który był połączony cięgnem z pokrętłem temperatury i jak dało się na maksa to zwór ten był otwarty na max tak wtedy była regulowana temperatura na nagrzewnic za pomocą tego zaworu . To wtedy był sens dawania temperatury na max by odpowietrzyć układ grzewczy ale dzisiaj ? Taka jest moja opinia na ten temat ...Pozdr...
Pelcu451 Opublikowano 30 Września 2018 Autor Opublikowano 30 Września 2018 5 godzin temu, wyzyk83 napisał: jeżeli nie było ingerencji w układ samo się nie zapowietrzy może masz zakamieniałą nagrzewnicę temperatura stoi na 90 stopni? Wskaźnik pokazuje jakieś 88stopni troszkę mniej niż 90
Pelcu451 Opublikowano 30 Września 2018 Autor Opublikowano 30 Września 2018 Ludzie ja tylko próbuje rozwiązać problem warto spróbować może to akurat to odpowietrzylem układ i nic nie pomogło kolega wyżej miał rację co może być przyczyną brak ciepłego nawiewu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się