Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Odpowietrzanie ukladu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam posiadam audi a4 B5 1.6 i zauważyłem brak ciepłego nawiewu wyczytałem że to może być wina zapowietrzonego układu. Pytanie jak go odpowietrzyć w tym modelu podobno trzeba zdjąć wąż od nagrzewnicy tylko nie wiem gdzie on się znajduje 

Opublikowano

Kolo aku masz dwa węże w przegrodzie.

Na jednym bodajże lewym znajduje się dziurką tak mniej więcej przy końcu tego przewodu.

Musisz przewod gumowy zsunac tak by nie spadł a ta dziurką będzie uciekalo powietrze.oczywiście na odp silniku.

Ale stawiam litra dobrej zupy że to nie pomoże zbyt.

Opublikowano

Może pomoże ,a korek musi być zakręcony czy odkręcony ? 

Opublikowano

Ja robiłem na zakręconym.zbiorniczek daj wyżej tak wysoko jak się da.

Opublikowano

A nawiew na ciepły ? 

Opublikowano

Poczytaj podstawy..

Tak nagrzej fure  i daj nawiew na szybę na maxa.

Opublikowano
2 godziny temu, wesz82 napisał:

Poczytaj podstawy..

Tak nagrzej fure  i daj nawiew na szybę na maxa.

Nagrzanie silnika przy odpowietrzeniu to zrozumiałe   ale ale nawiew na szybę??? Co to ma wspólnego z odpowietrzaniem ??

Opublikowano (edytowane)

jeżeli nie było ingerencji w układ samo się nie zapowietrzy

może masz zakamieniałą nagrzewnicę

temperatura stoi na 90 stopni?

 

 

Edytowane przez wyzyk83
Opublikowano
Godzinę temu, OLIVER napisał:

Nagrzanie silnika przy odpowietrzeniu to zrozumiałe   ale ale nawiew na szybę??? Co to ma wspólnego z odpowietrzaniem ??

Kiedyś jeden mechanik podał mi takie info że wtedy obieg jest naj do odpowietrzenia.

Nawet nigdy ww mechanik nie sciagal tego węża tylko nagrzal auto a następnie dawał nawiew na szybę i jezdzil i niby samo się odpowietrzy...

Jeżeli nikt nie robil nic tak jak pisze kolega to problem nie ustanie po odpowietrzeniu.

Bardzo zapowietrzony układ skutkuje podwyzszona  temp.

Opublikowano
2 godziny temu, wesz82 napisał:

Kiedyś jeden mechanik podał mi takie info że wtedy obieg jest naj do odpowietrzenia.

Nawet nigdy ww mechanik nie sciagal tego węża tylko nagrzal auto a następnie dawał nawiew na szybę i jezdzil i niby samo się odpowietrzy...

Jeżeli nikt nie robil nic tak jak pisze kolega to problem nie ustanie po odpowietrzeniu.

Bardzo zapowietrzony układ skutkuje podwyzszona  temp.

Hmmmm chyba żeby kontrolować czy leci ciepłe powietrze czy zimne ..b o nie widzę tu innego sensu z tym nawiewem ..Stare auta miały na wężu dolotowym do nagrzewnicy wstawiany taki zawór który był połączony cięgnem z pokrętłem temperatury i jak dało się na maksa to zwór ten był otwarty na max  tak wtedy była regulowana temperatura na nagrzewnic za pomocą tego zaworu . To wtedy był sens dawania temperatury na max by odpowietrzyć  układ grzewczy  ale dzisiaj ? Taka jest moja opinia na ten temat ...Pozdr... 

Opublikowano
5 godzin temu, wyzyk83 napisał:

jeżeli nie było ingerencji w układ samo się nie zapowietrzy

może masz zakamieniałą nagrzewnicę

temperatura stoi na 90 stopni?

Wskaźnik pokazuje jakieś 88stopni troszkę mniej niż 90

 

Opublikowano

Ludzie ja tylko próbuje rozwiązać problem warto spróbować może to akurat to odpowietrzylem układ i nic nie pomogło kolega wyżej miał rację co może być przyczyną brak ciepłego nawiewu?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...