Jano8504 Opublikowano 7 Października 2018 Opublikowano 7 Października 2018 Witam proszę o pomoc, gdyż na zimnym silniku ciężko jest go odpalić, na dwa razy trzeba próbować żeby załapał. Błędów brak, zmieniony nowy akumulator bo już słabowal oraz zregenerowany rozrusznik. Poprawy jakiejś drastycznej nie ma, jak już zapali to później jest ok, pali na dotyk. Z rzeczy które zauważyłem to cieknie spod dekielka pompy paliwo, czy to może być przyczyną???
Dev Opublikowano 7 Października 2018 Opublikowano 7 Października 2018 Jak ? co ? gdzie ? Chłopie napisz jakie auto jaki silnik itd itp. Tutaj nikt nie wróży że szklanej kuli
Jano8504 Opublikowano 7 Października 2018 Autor Opublikowano 7 Października 2018 1 minutę temu, Dev napisał: Jak ? co ? gdzie ? Chłopie napisz jakie auto jaki silnik itd itp. Tutaj nikt nie wróży że szklanej kuli Silnik 1,9 tdi 110 km afn
Dev Opublikowano 7 Października 2018 Opublikowano 7 Października 2018 (edytowane) 3 minuty temu, Jano8504 napisał: Silnik 1,9 tdi 110 km afn Sprawdź VAGiem kąt wyprzedzania wtrysku i dawkę. Wyciek może być powodem ciężkiego opalania silnika. Edytowane 7 Października 2018 przez Dev
Jano8504 Opublikowano 7 Października 2018 Autor Opublikowano 7 Października 2018 3 minuty temu, Dev napisał: Sprawdź VAGiem kąt wyprzedzania wtrysku i dawkę. Wyciek może być powodem ciężkiego opalania silnika. No właśnie z tym kątem wtrysku też coś się dzieje, wczodzac w grupę 000 basic settings przez ułamek sekundy widać kąt 54 jednostki i spada na zero i zmienia się praca pompy. Dawka jest ustawiona na 4 mg Sprawdzany był rozrząd i jest ok, co kolego byś doradzi, może spotkałeś się kiedyś z podobną sytuacją?
Dev Opublikowano 7 Października 2018 Opublikowano 7 Października 2018 (edytowane) 32 minuty temu, Jano8504 napisał: No właśnie z tym kątem wtrysku też coś się dzieje, wczodzac w grupę 000 basic settings przez ułamek sekundy widać kąt 54 jednostki i spada na zero i zmienia się praca pompy. Dawka jest ustawiona na 4 mg Sprawdzany był rozrząd i jest ok, co kolego byś doradzi, może spotkałeś się kiedyś z podobną sytuacją? Problem z pompą Wygląda na nastawnik ale niech się pompiarze wypowiedzą Edytowane 7 Października 2018 przez Dev
Jano8504 Opublikowano 7 Października 2018 Autor Opublikowano 7 Października 2018 Bardzo proszę o podzielenie się wiedzą osoby, które mogą przyczynić się do trafnej diagnozy. A koledze Dev dziękuję za wsparcie w temacie.
Jano8504 Opublikowano 16 Października 2018 Autor Opublikowano 16 Października 2018 Auto właśnie wróciło od pompiarza i powodem był przestawiony rozrząd niestety, pompa też uszczelniona i pali na zimnym od strzała.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się