mysiul Opublikowano 19 Października 2018 Opublikowano 19 Października 2018 Podczas zakupu samochodu w maju 2017 r. wykonane zostały wszystkie niezbędne prace takie jak wymiana oleju, płynów, filtrów itd. w tym zamiana pompy na tą z 1.9 TDI (w miejsce wałków wyrównoważających). Od jakiegoś czasu męczy mnie okropne buczenie/dudnienie/rezonans na wolnych obrotach, które słychać w kabinie. Obecnie zmieniłem mechanika i ten nowy twierdzi, że likwidacja wałków może skutkować właśnie takim buczeniem (wg niego poduszki i dwumas jest OK, wtryski wg VCDS - 0,20-0,07-0,37-0,69 ). Nie pamiętam jaka była sytuacja przy oryginalnej pompie i teraz zastanawiam się czy nie powrócić do wzmocnionego oryginały np. z firmy Futurum. Problem w tym, że może to kosztować ok. 2 tys., a nie ma gwarancji, że dudnienie ustanie. Chciałbym się Was zapytać w którym kierunku mam działać, co jeszcze można sprawdzić, aby wyeliminować usterkę. Dzięki, pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się