Piter97 Opublikowano 28 Października 2018 Opublikowano 28 Października 2018 a4 b6 1.8t bex 2003r + lpg Witam mam taki problem gdy silnik nie jest dobrze zagrzany ma wypadanie zapłonu na 4 cyl. check wtedy miga dzieje się to przy przyspieszaniu 100 km+ na benzynie autko chodzi idealnie Błędy które się pojawiają to P0304 cylinder 4 Misfire Detected Następny problem to zapalający sie check na wolnych obrotach gdy auto stoi tak około 5min P0171 system too lean (bank1) Wcześniej tez miał wypadanie zapłonu na 2 cyl. lecz po wymianie cewek i świec na 2 cylindrze już ok, wymieniłem jeszcze wtryskiwacze gazu ale nic to nie dało stare były z valtek Co możne być przyczyna? nieszczelność w układnie dolotowym? odma? czy możne coś innego?
przem8 Opublikowano 28 Października 2018 Opublikowano 28 Października 2018 Masz błąd od ubogiej mieszanki więc pasuje podejrzeć parametry i wystroić. Jak zamienisz wtryskiwacz miejscami to też wypada na 4?
Piter97 Opublikowano 28 Października 2018 Autor Opublikowano 28 Października 2018 (edytowane) Wtryskiwacze sa nowe niedawno zakładane wiec to raczej nie to strojenie tez jest nowe+nowy sterownik a dalej to samo gdy auto osiagnie temp. 90 to juz jest wszystko ok Na starych wtryskiwaczach było tak samo A teraz mi sie przypomniało 1 sonda miała błąd od grzałki lecz teraz go nie widzę możne to być przyczyna? Takie błedy miał zaraz po kupnie Edytowane 28 Października 2018 przez Piter97
przem8 Opublikowano 28 Października 2018 Opublikowano 28 Października 2018 (edytowane) Zrób log statyczny i dynamiczny na lpg grup 2+33. Prócz tego logi dynamiczne na 2+33, 3+20 i 115+118 na benzynie i będzie widać czy w ogóle jest sprawny. Jakie masz teraz wtryski i reduktor? Błąd od kata często jest przez źle wystrojoną instalację. Edytowane 28 Października 2018 przez przem8
Piter97 Opublikowano 29 Października 2018 Autor Opublikowano 29 Października 2018 20 godzin temu, przem8 napisał: Zrób log statyczny i dynamiczny na lpg grup 2+33. Prócz tego logi dynamiczne na 2+33, 3+20 i 115+118 na benzynie i będzie widać czy w ogóle jest sprawny. Jakie masz teraz wtryski i reduktor? Błąd od kata często jest przez źle wystrojoną instalację. Mam obd na BT ale tam chyba nie da się zrobić logów. Dzisiaj będę wjeżdżał na warsztat to podłącze pod kompa Wtryski gazu aeb+ sterownik lpg tech założone tydzień temu reduktory. x2 tomasetto at09 nie zmieniałem bo trzymają ciśnienie błąd kata nie wyskakuje od czasu jego skasowania (około 4tys km) jedyne błędy które się pojawiają to P0304 przy przyspieszaniu na zimnym na gazie po przełączeniu na benzynie check gaśnie i P0171 na wolnych obrotach na lpg
Kejsiq Opublikowano 11 Listopada 2018 Opublikowano 11 Listopada 2018 Przewód od gazu wpiety w cewke, kilka osób na forum o tym pisało. Sam zakładałem gaz I zamiast do walka rozrządu też wpialem się w cewke I mam to samo tyle że bez błędu I na sterowniku staga.
Piter97 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2019 PB Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_8rw6x.html Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_9e57L.html LPG Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_q8V0Fch.html Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_nm20P7.html Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_5q951.html statyczne PB: Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_2ez1kE.html lpg: Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_dRW0RH.html
przem8 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Opublikowano 23 Stycznia 2019 (edytowane) Przepływka za mało mierzy, turbo niedoładowuje i stukowe na pb na 4 cylindrze i gaz mega ubogo ustawiony pod obciążeniem. Szczelność dolotu i dv do sprawdzenia, przepływka do podmiany. Sprawdzałeś kompresję? Edytowane 23 Stycznia 2019 przez przem8
Piter97 Opublikowano 29 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2019 dv sprawne nie puszcza powierza sprężynka chodzi jak wcisnę sprężynkę i przytkam podciśnienie to sprężynka trochę się wraca ale przepływ powietrza jest sprawdzałem zaworki zwrotne i zaworek 07C133529A puszcza powietrze w obie strony grzybek przy odmie tez sprawdzilem i jest ok gdzie mogę jeszcze poszukać przyczyny bo wątpię ze ten zaworek był przyczyna nieszczelności
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się