Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b7 servotronic ubytki oleju


mugolina

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem ze swoją audi a4 b7. 
Po kupnie zmieniony był olej wspomagania na Febi 06161. Jeździłem na nim około 20 tyś i było ok. 
Po tych 20 tyś znowu zmienilem ale tym razem na Total lhm + (bardzo chwalony) przejechane jakieś 5 tyś i są ubytki oleju czego na febi nie było. 
Co o tym sądzicie ? Źle zrobiłem zmieniając z syntetyka na mineral ? Gdzie szukać przyczyny ? Sprawdziłem tyle ile mogłem tzn pompę wspomagania obejrzałem  i przewody od niej do magla i jest sucho.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, greg2505 napisał:

Sprawdź czy pod gumami drążków kierowniczych nie ma oleju , tam najczęściej się rozszczelnia

Ok, tylko nie mam tutaj przy sobie żadnych opasek tylko "trytytki" to one dają radę żeby później to założyć ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepsza opaska , może na chwilę i trytytka wytrzyma , ciężko powiedzieć , chociaż widziałem już auta które na trytytkach miały magiel i trzymało 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, greg2505 napisał:

Lepsza opaska , może na chwilę i trytytka wytrzyma , ciężko powiedzieć , chociaż widziałem już auta które na trytytkach miały magiel i trzymało 

Ok. Czyli wystarczy że zdejme opaski i zsunne ta gumę i powinno być widać coś jeśli tam ucieka ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, mugolina napisał:

Ok. Czyli wystarczy że zdejme opaski i zsunne ta gumę i powinno być widać coś jeśli tam ucieka ? 

Tak jak zsuniesz te gumy i będzie tam płyn to jak kolega wyżej napisał magiel do regeneracji lub wymiany na sprawny 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, greg2505 napisał:

Tak jak zsuniesz te gumy i będzie tam płyn to jak kolega wyżej napisał magiel do regeneracji lub wymiany na sprawny 

Zerknę do tego na weekend. Gumy raczej nie powinny stawiać oporu i lekko dac się zsunac ? 

Jeśli będzie tam jakiś wyciek to jest pilne na już żeby uciekać z autem do mechanika ? Bo urlop w sumie mam dopiero za 2 msc i nie wiem czy to wytrzyma ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gumy  spokojnie zsuniesz ,czy pilne po prostu będzie uciekał płyn i będziesz musiał pilnować żeby nie uciekł cały bo pompę zatrzesz,przy gumach z wierzchu sucho jest ,nie widać żeby coś się przy nich pociło,bo zazwyczaj coś powinno być widać,obejrzyj je dokładnie

 

Edytowane przez greg2505
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, greg2505 napisał:

gumy  spokojnie zsuniesz ,czy pilne po prostu będzie uciekał płyn i będziesz musiał pilnować żeby nie uciekł cały bo pompę zatrzesz,przy gumach z wierzchu sucho jest ,nie widać żeby coś się przy nich pociło,bo zazwyczaj coś powinno być widać,obejrzyj je dokładnie

 

Rozumiem. Patrzyłem dzisiaj na nie i nic nie widać by się pocilo przy nich ?

Jak mi teraz ucieka na tydzień mała ilość to może być tak np że rozsadzi uszczelnienia i może nagle wylecieć całość ? Bo nie wiem czy brać urlop i jechać do Polski czy raczej dolewając olej powinno wytrzymać 2 msc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko powiedzieć znajomy jeździł tak pół roku i nic się nie stało, dolewał co jakiś czas tylko płyn , a przewody co idą do chłodnicy  też sprawdzałeś czy na opaskach nie puszcza

Edytowane przez greg2505
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, greg2505 napisał:

Ciężko powiedzieć znajomy jeździł tak pół roku i nic się nie stało, dolewał co jakiś czas tylko płyn , a przewody co idą do chłodnicy  też sprawdzałeś czy na opaskach nie puszcza

Patrzyłem przewody od zbiorniczka do pomy i od pompy do magla i nic nie widać. Z góry trochę kiepski dostęp żeby cokolwiek zobaczyć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.11.2018 o 20:03, greg2505 napisał:

Tak ale jeszcze są przewody od zbiornika do chłodnicy i od chłodnicy do magla

Spojrzę tam jutro :) 
Wiem, że odkąd zauważyłem ubytki tego oleju miałem wymienianą uszczelkę  pod podstawą filtra oleju (chłodniczką)
Ale tam to raczej nie ma nic wspólnego ? Bo jak się nie mylę tam tylko olej jest silnikowy no i płyn chłodzący.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...