Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t AGU 150KM Szukam kogoś obeznanego w temacie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem nowym posiadaczem a3 1.8t AGU,i mam pytanie do ludzi obeznanych w sprawie modyfikacji zarówno ukadów paliwowych, dolotowych, wydechowych, turbo, jak i całej reszty. 

Sprawa wyglada tak chciałbym osiągnąć lepsze osiągi w moim aucie i szukam osoby ktora byłaby wstanie mi pomóc i doradzić od czego sie zabrać jakie granice wytrzymałości ma ta jednostka co jest jej słabym punktem. Posiadam swoje zaplecze warsztatowe, chciałbym osiągnąć narazie około 250-300km.

Do tej pory w aucie zrobiłem :

1. Blacharke od zera ( posiadam również zaplecze blacharsko-lakiernicze )

2. Downpipe 3"

3. Nowe kompletne zawiesznie przód i tył z amortyzatorami sprezynami obnizajacymi wszystkie tuleje końcówki drążków 

4. Nowy zestaw hamulcowy przód i tył ATE z klockami ATE jak i zregenerowanymi zaciskami 

5. Nowy rozrząd z pompą wody 

6. Nowe wszystkie filtry od K&N i olej motul 5w30

Moim pytanie do starych wyjadaczy ? jest co jakiej firmy i jaki model np turbosprężarki intercoolera wstryskiwacze i dolot jest w stanie zapewnic mi 250-300km 

Słyszałem równiez o separatorze odmy, lecz nie jestem w temacie tego zabiegu wiec jeżeli ktos byłby w stanie to proszę o wytlumaczenie mi tego.

Pozdrawiam

 

Opublikowano

Na forum a3 są gotowe projekty na 250+ z opisanymi modyfikacjami. 

Na to co chcesz to wtryski 440, turbo hybrydowe, sprzęgło jednomas lub obite kevlarem. Do 300 kuni silnik wytrzymuje bez kucia. 

Olej zmien na 5w40.

Opublikowano

Wtrysku 440 od czego i mam regulator paliwa na 4 bary zostawic ren 4 barowy czy zmienic na 3 bary

Tryby hybrydowe k03? Seryjne przerobic czy k03s lub k04

 

Opublikowano

Sztywne Koło masz na myśli ze orginalna dwumasa sie szybko rozyspie? 

 

Opublikowano

I jaka jest różnica miedzy turbo k03 a k03s chodzi mi o mocowanie i czy musze zmienic kolektor czy bedzie pasowac do seryjnego kolektora i do Down pipe czy nie za bardzo sie pospieszyłem i kupiłem Down pipe na marne 

Opublikowano
2 godziny temu, Gryfiniak napisał:

Sztywne Koło masz na myśli ze orginalna dwumasa sie szybko rozyspie? 

 

Raczej to, że seryjna tarcza sprzęgła nie wytrzyma mocy powyżej 230km. Jeśli dwumas siedzi ori i ma przelot około 250tys. to też będzie nadawać się na śmietnik. 

Z tego co kojarzę to zestaw na jednomasie ze sprzegłem od g60 lub vr6 spokojnie wytrzymuje moment rzędu 400nm.

Opublikowano

I jeszcze jedni czy brać fmic z map sensorem czy nie ma potrzeby

Opublikowano

AGU jest na starym sterowniku, sondzie wąskopasmowej i nie ma map sensora.

Co do turbo to k03 i k03s podchodzą p&p.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...