Gryfiniak Opublikowano 30 Października 2018 Opublikowano 30 Października 2018 Witam jestem nowym posiadaczem a3 1.8t AGU,i mam pytanie do ludzi obeznanych w sprawie modyfikacji zarówno ukadów paliwowych, dolotowych, wydechowych, turbo, jak i całej reszty. Sprawa wyglada tak chciałbym osiągnąć lepsze osiągi w moim aucie i szukam osoby ktora byłaby wstanie mi pomóc i doradzić od czego sie zabrać jakie granice wytrzymałości ma ta jednostka co jest jej słabym punktem. Posiadam swoje zaplecze warsztatowe, chciałbym osiągnąć narazie około 250-300km. Do tej pory w aucie zrobiłem : 1. Blacharke od zera ( posiadam również zaplecze blacharsko-lakiernicze ) 2. Downpipe 3" 3. Nowe kompletne zawiesznie przód i tył z amortyzatorami sprezynami obnizajacymi wszystkie tuleje końcówki drążków 4. Nowy zestaw hamulcowy przód i tył ATE z klockami ATE jak i zregenerowanymi zaciskami 5. Nowy rozrząd z pompą wody 6. Nowe wszystkie filtry od K&N i olej motul 5w30 Moim pytanie do starych wyjadaczy ? jest co jakiej firmy i jaki model np turbosprężarki intercoolera wstryskiwacze i dolot jest w stanie zapewnic mi 250-300km Słyszałem równiez o separatorze odmy, lecz nie jestem w temacie tego zabiegu wiec jeżeli ktos byłby w stanie to proszę o wytlumaczenie mi tego. Pozdrawiam
przem8 Opublikowano 30 Października 2018 Opublikowano 30 Października 2018 Na forum a3 są gotowe projekty na 250+ z opisanymi modyfikacjami. Na to co chcesz to wtryski 440, turbo hybrydowe, sprzęgło jednomas lub obite kevlarem. Do 300 kuni silnik wytrzymuje bez kucia. Olej zmien na 5w40.
audifan123 Opublikowano 30 Października 2018 Opublikowano 30 Października 2018 w moim aucie mam taki intercooler na hybrydzie JC spec zrobiłem 270 koni https://fmic.pl/zestawy-audi/30460-intercooler-audi-a3-8l-18t-.html?fbclid=IwAR2BWkCmzTz1WnE0ztH5kUkeSg2mdcBnuegXpigPrK8wv9RBdbePDaXgGGk
Gryfiniak Opublikowano 30 Października 2018 Autor Opublikowano 30 Października 2018 Wtrysku 440 od czego i mam regulator paliwa na 4 bary zostawic ren 4 barowy czy zmienic na 3 bary Tryby hybrydowe k03? Seryjne przerobic czy k03s lub k04
Gryfiniak Opublikowano 30 Października 2018 Autor Opublikowano 30 Października 2018 Sztywne Koło masz na myśli ze orginalna dwumasa sie szybko rozyspie?
Gryfiniak Opublikowano 30 Października 2018 Autor Opublikowano 30 Października 2018 I jaka jest różnica miedzy turbo k03 a k03s chodzi mi o mocowanie i czy musze zmienic kolektor czy bedzie pasowac do seryjnego kolektora i do Down pipe czy nie za bardzo sie pospieszyłem i kupiłem Down pipe na marne
przem8 Opublikowano 30 Października 2018 Opublikowano 30 Października 2018 2 godziny temu, Gryfiniak napisał: Sztywne Koło masz na myśli ze orginalna dwumasa sie szybko rozyspie? Raczej to, że seryjna tarcza sprzęgła nie wytrzyma mocy powyżej 230km. Jeśli dwumas siedzi ori i ma przelot około 250tys. to też będzie nadawać się na śmietnik. Z tego co kojarzę to zestaw na jednomasie ze sprzegłem od g60 lub vr6 spokojnie wytrzymuje moment rzędu 400nm.
Gryfiniak Opublikowano 30 Października 2018 Autor Opublikowano 30 Października 2018 I jeszcze jedni czy brać fmic z map sensorem czy nie ma potrzeby
przem8 Opublikowano 30 Października 2018 Opublikowano 30 Października 2018 AGU jest na starym sterowniku, sondzie wąskopasmowej i nie ma map sensora. Co do turbo to k03 i k03s podchodzą p&p.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się