21kyre Opublikowano 30 Października 2018 Opublikowano 30 Października 2018 Witam, Co chwilę coś mi się dzieje z autem, teraz zaswieca się kontrolka świec (sterowanie silnika) I miga, oczywiście wchodzi w tryb awaryjny, podczas wymiany uszczelki pod pokrywa zaworów zostałem poinformowany przez swojego mechanika, że mam już trochę wytarte szklanki na wałki, ale silnik chodzi bez zmian, nie chodzi głośniej ani nie pracuje inaczej, dodam także, że wywalilo mu błąd czujnika, położenia wałka, więc może walek, już do wymiany, może egr zapachany, czy może gdzieś keble nie stykają? Jakieś sugestie, będę bardzo wdzięczny za pomoc Pozdrawiam
piotrsob1 Opublikowano 30 Października 2018 Opublikowano 30 Października 2018 Podaj numer błędu jaki się zapisuje , gdy wpada w tryb awaryjny . A jeżeli chcesz pojeździć dłużej na lekko wytartym wałku rozrządu ( jak wytarte są szklanki to wałek na bank też ), to zalewaj przy każdej wymianie oleju preparat MILITEC1 . Zabezpieczy on wycierające się ( i nie tylko ) części przed szybkim zużyciem 1
21kyre Opublikowano 3 Listopada 2018 Autor Opublikowano 3 Listopada 2018 Nie pokazuje żadnego nowego błędu
piotrsob1 Opublikowano 4 Listopada 2018 Opublikowano 4 Listopada 2018 Możesz zdradzić tajemnicę cóż to za błąd wałka się zapisuje w ECU ? 1
21kyre Opublikowano 4 Listopada 2018 Autor Opublikowano 4 Listopada 2018 Zdradzę gdy tylko, znajdę czas
21kyre Opublikowano 13 Listopada 2018 Autor Opublikowano 13 Listopada 2018 Błąd wałka tym razem nie wyskoczył, lecz tym razem wraz z kontrolka świec, zapalił się check engine, komputer pokazał błąd p0299- turbosprężarka podcisnienia, błąd stały
piotrsob1 Opublikowano 14 Listopada 2018 Opublikowano 14 Listopada 2018 Z jakichś powodów ciśnienie doładowania nie osiąga zakładanego przez sterownik silnika poziomu, co po jakimś czasie skutkuje trybem awaryjnym Przyczyn może być bardzo dużo, od niesprawności samego turbo poprzez osprzęt sterujący jej wydajnością, zbyt małe podciśnienie lub nieszczelność w tym układzie , aż po przepływomierz i nieszczelność w układzie doładowania silnika . Trzeba wszystko posprawdzać , dużo pomóc mogą logi grup pokazujace potrzebne parametry .. 1
21kyre Opublikowano 15 Listopada 2018 Autor Opublikowano 15 Listopada 2018 W dniu 14.11.2018 o 19:07, piotrsob1 napisał: Z jakichś powodów ciśnienie doładowania nie osiąga zakładanego przez sterownik silnika poziomu, co po jakimś czasie skutkuje trybem awaryjnym Przyczyn może być bardzo dużo, od niesprawności samego turbo poprzez osprzęt sterujący jej wydajnością, zbyt małe podciśnienie lub nieszczelność w tym układzie , aż po przepływomierz i nieszczelność w układzie doładowania silnika . Trzeba wszystko posprawdzać , dużo pomóc mogą logi grup pokazujace potrzebne parametry .. Pierwsza opcja jak najbardziej trafna, tak też jest i winna jest grucha od podcisnienia, jutro obejrzy mechanik i wymiana tej części, co dalej się okaże
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się