Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Migajaca kontrolka świec, tylko


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, 

Co chwilę coś mi się dzieje z autem, teraz zaswieca się kontrolka świec (sterowanie silnika) I miga, oczywiście wchodzi w tryb awaryjny, podczas wymiany uszczelki pod pokrywa zaworów zostałem poinformowany przez swojego mechanika, że mam już trochę wytarte szklanki na wałki, ale silnik chodzi bez zmian, nie chodzi głośniej ani nie pracuje inaczej, dodam także, że wywalilo mu błąd czujnika, położenia wałka, więc może walek, już do wymiany, może egr zapachany, czy może gdzieś keble nie stykają? Jakieś sugestie, będę bardzo wdzięczny za pomoc 

Pozdrawiam 

Opublikowano

Podaj numer błędu jaki się zapisuje , gdy wpada w tryb awaryjny .

A jeżeli chcesz pojeździć dłużej na lekko wytartym wałku rozrządu ( jak wytarte są szklanki to wałek na bank też :decayed: ), to zalewaj przy każdej wymianie oleju preparat MILITEC1 .

Zabezpieczy on wycierające się ( i nie tylko ) części przed szybkim zużyciem :whistling:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Nie pokazuje żadnego nowego błędu 

Opublikowano

Możesz zdradzić tajemnicę cóż to za błąd wałka się zapisuje w ECU ?:naughty:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Zdradzę gdy tylko, znajdę czas

Opublikowano

Błąd wałka tym razem nie wyskoczył, lecz tym razem wraz z kontrolka świec, zapalił się check engine, komputer pokazał błąd p0299- turbosprężarka podcisnienia, błąd stały 

Opublikowano

Z jakichś powodów ciśnienie doładowania nie osiąga zakładanego przez sterownik silnika poziomu, co po jakimś czasie skutkuje trybem awaryjnym :whistling:

Przyczyn może być bardzo dużo, od niesprawności samego turbo poprzez osprzęt sterujący jej wydajnością, zbyt małe podciśnienie lub nieszczelność w tym układzie , aż po przepływomierz i nieszczelność w układzie doładowania silnika . 

Trzeba wszystko posprawdzać , dużo pomóc mogą logi grup pokazujace potrzebne parametry ..:hi:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
W dniu 14.11.2018 o 19:07, piotrsob1 napisał:

Z jakichś powodów ciśnienie doładowania nie osiąga zakładanego przez sterownik silnika poziomu, co po jakimś czasie skutkuje trybem awaryjnym :whistling:

Przyczyn może być bardzo dużo, od niesprawności samego turbo poprzez osprzęt sterujący jej wydajnością, zbyt małe podciśnienie lub nieszczelność w tym układzie , aż po przepływomierz i nieszczelność w układzie doładowania silnika . 

Trzeba wszystko posprawdzać , dużo pomóc mogą logi grup pokazujace potrzebne parametry ..:hi:

Pierwsza opcja jak najbardziej trafna, tak też jest i winna jest grucha od podcisnienia, jutro obejrzy mechanik i wymiana tej części, co dalej się okaże 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...