Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0tdi Quattro CGLC 177km stage II >520nm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. Czy ktoś z Państwa próbował już wykrzesać coś więcej z tego silnika niż st.1/sama mapę do 450nm?. Nie wiem właściwie na ile mogę sobie pozwolić. Zamierzam wrzucić sprzęgło Sachs performance, większy ic, sportowy filtr, turbinę hybrydę.. czy to wystarczy ? No i najważniejsza rzecz tego postu.. dpf. Czy on to zniesie? Szczerze wyciąłbym to badziewie ale biorąc pod uwagę restrykcyjne prawa ekologii i przeglądow technicznych.. zastanawiam się nad swapem dpf’a z 3.0tdi lub 2.0bitdi. Czy przeszłoby cos takiego?? 

Mam jeszcze jedno pytanie czy turbina gtb2260vk podejdzie do tego silnika? Jeśli nie to wobec tego co polecacie?  

 

Opublikowano
13 minut temu, xGOLINxA4 napisał:

Witam wszystkich. Czy ktoś z Państwa próbował już wykrzesać coś więcej z tego silnika niż st.1/sama mapę do 450nm?. Nie wiem właściwie na ile mogę sobie pozwolić. Zamierzam wrzucić sprzęgło Sachs performance, większy ic, sportowy filtr, turbinę hybrydę.. czy to wystarczy ? No i najważniejsza rzecz tego postu.. dpf. Czy on to zniesie? Szczerze wyciąłbym to badziewie ale biorąc pod uwagę restrykcyjne prawa ekologii i przeglądow technicznych.. zastanawiam się nad swapem dpf’a z 3.0tdi lub 2.0bitdi. Czy przeszłoby cos takiego?? 

Mam jeszcze jedno pytanie czy turbina gtb2260vk podejdzie do tego silnika? Jeśli nie to wobec tego co polecacie?  

 

potencjał niewielki, bez przerabiania listwy CR możesz uzyskać około 240Hp, przy czym sprzęgło seryjne to najsłabszy element. Nawet jak zniesie moment 450Nm to wytrzyma krótko.

Generalnie jak policzysz koszty przerobienia listwy CR, turbiny, sprzęgła to lepiej sprzedać co masz i kupić 3.0 tdi.

Opublikowano
6 minut temu, l.e.s.t.e.r napisał:

Generalnie jak policzysz koszty przerobienia listwy CR, turbiny, sprzęgła to lepiej sprzedać co masz i kupić 3.0 tdi.

i to wszystko na ten temat

Opublikowano

Ok, czyli generalnie jest do zrobienia tylko koszt może przekroczyć granice opłacalności, w porządku. Czyli przeróbka szyny ma sens jedynie w połączeniu ze sportowym sprzęgłem. Co da większy przyrost niż zakładałem ;) co do 3.0tdi nie jestem przekonany.. na poziomie 3.0tdi będzie niewielki przyrost, niewiele większy niż przy 2.0. (Mówię tu o medianie). No i wrócimy do punktu wyjścia zwanym dpf’em. Najlepsze rozwiązanie to 2.0tfsi po 2014 lub s3? Generalnie to szyna byłaby do zrobienia bo auto jest z 1reki choć tak naprawdę trudniej znaleźć osobie która to okiełzna.. ? niewykluczone ze owa A4 będzie zaraz na sprzedaż. 

Ziomeczku z Kociną, potrafię czytać. Nie musisz wklejać sentencji poprzedniej osoby, która ma coś więcej do powiedzenia. ;) 

Opublikowano

Gtb 2060 vklr warto wsadzić. Synektune przerabia pompę i spokojnie robisz 300km do tego sprzęgło Sachs. Jak jesteś zainteresowany to pisz do niego. Fmotors ma dobre ceny na te turba

Opublikowano
2 godziny temu, xGOLINxA4 napisał:

 

Ziomeczku z Kociną, potrafię czytać. Nie musisz wklejać sentencji poprzedniej osoby, która ma coś więcej do powiedzenia. ;)

Nie zrozumiales przekazu

Opublikowano

Pierdziel to nie ma co z 2 litriw ciągnąć 300 km inwestuj w 240-245 kuca lub bitturbk 313 

Opublikowano

sam chce zrobić około 300km ze swojej 2 litrówki. Na tą chwilę trzyma mnie tylko układ paliwowy. Chętnie dowiem się jak i co przerobić

Opublikowano (edytowane)
W dniu 6.11.2018 o 09:04, SpierfolES napisał:

Pierdziel to nie ma co z 2 litriw ciągnąć 300 km inwestuj w 240-245 kuca lub bitturbk 313 

Biturbo? To chyba nie ten model ziomus. Sam silnik minimum 8tys zł. żeby zeswapowac, ale nie wiem czy jest to realne. Generalnie gromadzę hajs na modyfikacje i chce od razu wcszystko zrobić. Wydech zrobiony, dolot APR, fmic.. zostało sprzęgło+dwumas, turbo i szyna CR. Jesli dałoby się zeswapowac 2.0bitdi to bym to zrobił ale bardziej przymierzam się do moda 270-280ps >540nm. Bardziej nielogiczne jest modowanie cglc tylko do 240koni na seryjnym osprzęcie. Zaraz sprzęgło padnie i wtryski będą zbyt obciążone. A montowanie połowy gratów żeby osiągnąć tylko 240km nie jest zbytnio opłacalne. Lepiej pójść kawałeczek dalej. ;)  Podejrzewam ze swap 2.0bi tdi byłby bardzo skomplikowany. Bardziej niż owy stage2. No chyba ze jest ktoś kto by mnie oświecił. Nie wykluczam niczego, jeżeli swap powiódł by się i byłby realny to jak najbardziej jestem za swapem. 

Jednak wydaje mi się ze lepiej pozostać przy modyfikowaniu cglc. Powstało mnóstwo projektów 2.0tdi które osiągały ponad 300koni. Jestem ciekawy jakie jeszcze powinienem brać pod uwagę modyfikacje by osiągnąć 270ps-280ps. Wydaje mi się ze +100koni więcej jest normalnie do osiągnięcia. 

Edytowane przez xGOLINxA4
Opublikowano (edytowane)
W dniu 6.11.2018 o 17:48, corradoowner napisał:

sam chce zrobić około 300km ze swojej 2 litrówki. Na tą chwilę trzyma mnie tylko układ paliwowy. Chętnie dowiem się jak i co przerobić

Daj znać jeśli dowiesz się czegoś więcej o przeróbce układu paliwowego. 

Edytowane przez xGOLINxA4
Opublikowano
14 godzin temu, xGOLINxA4 napisał:

Biturbo? To chyba nie ten model ziomus. Sam silnik minimum 8tys zł. żeby zeswapowac, ale nie wiem czy jest to realne. Generalnie gromadzę hajs na modyfikacje i chce od razu wcszystko zrobić. Wydech zrobiony, dolot APR, fmic.. zostało sprzęgło+dwumas, turbo i szyna CR. Jesli dałoby się zeswapowac 2.0bitdi to bym to zrobił ale bardziej przymierzam się do moda 270-280ps >540nm. Bardziej nielogiczne jest modowanie cglc tylko do 240koni na seryjnym osprzęcie. Zaraz sprzęgło padnie i wtryski będą zbyt obciążone. A montowanie połowy gratów żeby osiągnąć tylko 240km nie jest zbytnio opłacalne. Lepiej pójść kawałeczek dalej. ;)  Podejrzewam ze swap 2.0bi tdi byłby bardzo skomplikowany. Bardziej niż owy stage2. No chyba ze jest ktoś kto by mnie oświecił. Nie wykluczam niczego, jeżeli swap powiódł by się i byłby realny to jak najbardziej jestem za swapem. 

Jednak wydaje mi się ze lepiej pozostać przy modyfikowaniu cglc. Powstało mnóstwo projektów 2.0tdi które osiągały ponad 300koni. Jestem ciekawy jakie jeszcze powinienem brać pod uwagę modyfikacje by osiągnąć 270ps-280ps. Wydaje mi się ze +100koni więcej jest normalnie do osiągnięcia. 

Jak już to lepiej 3.0bitdi niż 2.0bitdi nosb parę takich sztuk zrobił 

Opublikowano (edytowane)
11 godzin temu, Kodzak33 napisał:

Jak już to lepiej 3.0bitdi niż 2.0bitdi nosb parę takich sztuk zrobił 

Patrząc na ceny tych silników to szczerze lepiej wybrać 3.0bitdi. 

Pytanie tylko jak wiele podzespołów będzie do wymiany. Koszt silnika, układ chłodzenia- to wiadome, kołyska, zawieszenie komplet, wydech będzie koniecznością ? Mam zrobiony przelot, przepustnice, downpipe za dpf’a?  Co więcej? 

Probuje zrobić jakiś zbliżony kosztorys tych jakby dwóch projektów. Oba maja sens z uwagi na to iż auto jest z pierwszej ręki.

Edytowane przez xGOLINxA4
Opublikowano (edytowane)
23 minuty temu, xGOLINxA4 napisał:

 Oba maja sens z ............................

? to zdanie podoba się najbardziej :) 

jeszcze możesz pomyśleć nad takim swapem, koleszka z tego forum sobie wyrezał taki pojazd.

 

 

 

Edytowane przez l.e.s.t.e.r
Opublikowano
14 godzin temu, xGOLINxA4 napisał:

Patrząc na ceny tych silników to szczerze lepiej wybrać 3.0bitdi. 

Pytanie tylko jak wiele podzespołów będzie do wymiany. Koszt silnika, układ chłodzenia- to wiadome, kołyska, zawieszenie komplet, wydech będzie koniecznością ? Mam zrobiony przelot, przepustnice, downpipe za dpf’a?  Co więcej? 

Probuje zrobić jakiś zbliżony kosztorys tych jakby dwóch projektów. Oba maja sens z uwagi na to iż auto jest z pierwszej ręki.

Pytaj nosba wiem że do b8 wsadził 3.0 bitdi i połączył to z manualem?

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...