Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B5] rozstrzygnięcie sporu o zawiechę


Gość MorgothDBMA

Rekomendowane odpowiedzi

Gość MorgothDBMA

Mam prośbę, wywiązała się dyskusja z kumplem który twierdzi że zawiecha w A4 jest bardzo droga i że co 2000 km się sypie [dziwne zrobiłem 8000 a poprzedni właściciel 28000 i nic się nie wysypało - ale nie o to chodzi]

Proszę o podanie mi w miare precyzyjnej ceny CAŁEJ zawiechy w A4 z robocizną

[Na bardzo dobrych częściach a nie chińskich zamiennikach i z robocizną ale nie w ASO]

Ewentualnie podajcie też cenę całej zawiechy na zamiennikach i robionej poza ASO

Wielkie dzięki pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość MorgothDBMA

Cała zawiecha z robocizną 1500 zł ??

Proszę o napisanie wyraźnie czy ORI i czy z robocizną. Nie mnie to piszecie :twisted: ale niedowiarkowi.....

Pozdry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady , nie co 2000 tys km :rolleyes: Ja A4 zrobilem 20 tys km na 17'' i wszystko bylo idealnie !! Zalezy od kol, od kazdego z nas - jak jezdzi itd :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady , nie co 2000 tys km :rolleyes: Ja A4 zrobilem 20 tys km na 17'' i wszystko bylo idealnie !! Zalezy od kol, od kazdego z nas - jak jezdzi itd :cool:

ja wymieniam prawie wszystko co roku ale robie od 35 do 50 tys rocznie i latam na 18 felach :rotfl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i koszt.... ??

koszty umnie są rózne bo mam znajome warsztaty i hurtownie i robią mi poniżej kosztów ale Zdeniu robi w hurtowni motoryzacyjnej wię wyślij zpytanie na pw do niego :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wywiązała się dyskusja z kumplem który twierdzi że zawiecha w A4 jest bardzo droga i że co 2000 km się sypie

Ciekawe czym kumpel jeździ?

Spora przesada z tymi 2000 km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się ,bo z dyskusji wynika ,że im większe felgi tym bardziej cierpi zawieszenie.Czy to prawda ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

im większe felgi tym bardziej cierpi zawieszenie.Czy to prawda

Jedni mówią że tak, najwięcej to zależy od stanu drogi i charakteru jak omijasz dziury

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ciekawi mnie ta zależność np porównując jazdę po takiej samej drodze dwoma A4 : 1) Koła 15 cali 2) Koła 18 cali .Które bardziej obciążają zawieszenie ? Zawsze wydawało mi się,że czym szersza opona tym lepiej dla zawieszenia ponieważ przykładowo opona szer.205mm lub więcej niektóre mniej rozłożyste dziury bieże całą swoją szerokością i praktycznie zawieszenie w takim przypadku nie cierpi,a opona 195mm wpada do takiej dziury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ciekawi mnie ta zależność np porównując jazdę po takiej samej drodze dwoma A4 : 1) Koła 15 cali 2) Koła 18 cali .Które bardziej obciążają zawieszenie ? Zawsze wydawało mi się,że czym szersza opona tym lepiej dla zawieszenia ponieważ przykładowo opona szer.205mm lub więcej niektóre mniej rozłożyste dziury bieże całą swoją szerokością i praktycznie zawieszenie w takim przypadku nie cierpi,a opona 195mm wpada do takiej dziury.

Oczywiscie, im szersza opona na suchym tym lepiej .... w zime odwrotnie ... ale szeroka opona to i mniejszy profil, a przez mniejszy profil dostaje zawieszenie po d*pie ... seryjnie w A4 jest 195/65/15 , a jak zalozysz 225/40/18 to lepiej sie prowadzi, lepiej sie trzyma drogi, niektore dziury sie omija, ale jednak zawieszenie konczy sie szybciej ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A poza tym im szersza opona, tym większa masa nieresorowana, więc i większe zużycie zawiechy a amorków w szczególności. Tyle z teorii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się ,bo z dyskusji wynika ,że im większe felgi tym bardziej cierpi zawieszenie.Czy to prawda ???

oczywiście że tak tym bardziej przy znanym nam wszystkim stanie dróg w naszym pieknym kraju

a najbardziej dostaje po d*pie przekladnia kierownicza :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie, im szersza opona na suchym tym lepiej .... w zime odwrotnie ...

jesli jezdzisz po ostrym sniegu to tak, znam kilku kierowcow, ktorzy na zime stosuja kapcie tej samej szerokosci lub nawet szersze - zimy mamy w wiekszosci mokre (to zalezy tez od regionu ;) ) wiec szerszy but to wieksza przyczepnosc. sorry za OT...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...