Frankooo Opublikowano 17 Listopada 2018 Opublikowano 17 Listopada 2018 Koledzy kolejny temat. Bawię, się ze swoja A4. Wrzuciłem silnik od A6 - 326BiTDi CVU. ALe mam problem z drganiami. 5 i 6 bieg okolice 2200-2800. I czasem czuje również na 1-ym biegu tak jakby koło czy coś było dosłownie"jajowate" odczuwalne delikatnie na pedale takie dwa "uderzenia" Koła wyważone. R19. Zrobiłem Wał - wyważony, wzmocniona podpora wymienione przeguby koło Wieliczki - Koźmice - fachowiec od wałów nie PAPROK:) Wymieniona poduszka pod skrzynią, oraz dyfrem. Teraz wymienilem poduszki pod silnikiem obie! ORG założony nie podroby... Oczywiście nowy dwumas i kewlar. Olej w skrzyni tez wymienilem, w dyfrze również. Dorzuciłem poduszke od SQ5 z przodu przed pasem... i Kur... to samo:/:/ Program i elektronikę robi Krzysiek z Genowefy i musiał nawet uwalić z momentu do ok 680 zeby drgania zmniejszyć. Standard na tym sterowniku to 750. Mocą podbił do ok 390. Ale momentu słabo... bo drży bardziej... Spokojnie z tego motoru i tego co założone można zrobić ok 420-440km i 750-800Nm a tu nie ma jak. Nie ukrywam narazie nawet dymka nie puszcza więc można krecic:) Macie jakiś pomysł??? Pomóżcie...
JakubJakub Opublikowano 24 Listopada 2018 Opublikowano 24 Listopada 2018 Auto przedliftowe czy poliftowe? Przedlifty same z siebie mają problem z drganiami całego auta i kierownicy ze wzgledu na wahacze które są troche źle skonstruowane.
Frankooo Opublikowano 26 Listopada 2018 Autor Opublikowano 26 Listopada 2018 Polift Wahacze też wymienialem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się