Grzegorzman Opublikowano 18 Listopada 2018 Opublikowano 18 Listopada 2018 Panowie powiedzcie mi czy to normalne. B8 silnik 2,0 190 koni skrzynia multironik. Ustawiam bieg jałowy. Dodaje gazu a tam max 2-2,5 tyś obrotów i więcej nie mogę nawet jak max gaz dodam. To normalne? Dodatkowo zauważyłem że od kilku dni bardzo głośno chodzi i tak to jakoś sprawdziłem wcześniej nie zwracałem na to uwagi
AndrzejK. Opublikowano 18 Listopada 2018 Opublikowano 18 Listopada 2018 Może niezłym pomysłem byłoby podpięcie VAG-a i odczytanie ewentualnych błędów na początek?
Grzegorzman Opublikowano 18 Listopada 2018 Autor Opublikowano 18 Listopada 2018 No bardzo dobry pomysł ale z racji że dziś niedziela a ja sam nie mam możliwości a i że się zaraz denerwuje to napisałem Pomyślałem w pierwszej kolejności że taki objaw to normalne może nie można gazowac go na biegu jałowym. Albo że może coś się jakaś funkcja odpaliła typu wypalanie dpf Sam nie wiem - jutro podjadę na kompa. A dziś może ktoś miał coś podobnego
Góral65 Opublikowano 18 Listopada 2018 Opublikowano 18 Listopada 2018 W B8 jest ogranicznik obrotów na biegu jałowym max 2500, jest to normalne
Grzegorzman Opublikowano 18 Listopada 2018 Autor Opublikowano 18 Listopada 2018 ooo i o to mi chodziło. dziękuje serdecznie za pomoc. A co do głośnej pracy w ostatnich dniach? jest to możliwe że wypala się DPF. Ja o nim całkowicie zapomniałem. Żona do pracy ma zaledwie 5 km i nie sądzę by to były dobre warunki do czyszczenia. I tak sobie też pomyślałem że może zaczął się wypalac a ona wyłączyła silnik No słysze że chodzi inaczej głośno nie było tego na pewno jeszcze tydzień temu
lukas309 Opublikowano 18 Listopada 2018 Opublikowano 18 Listopada 2018 55 minut temu, Grzegorzman napisał: Panowie powiedzcie mi czy to normalne. B8 silnik 2,0 190 koni skrzynia multironik. Ustawiam bieg jałowy. Dodaje gazu a tam max 2-2,5 tyś obrotów i więcej nie mogę nawet jak max gaz dodam. To normalne? Dodatkowo zauważyłem że od kilku dni bardzo głośno chodzi i tak to jakoś sprawdziłem wcześniej nie zwracałem na to uwagi Normalne, też tak mam w manualu na na jałowym max 2, 5k obrotów osiąga i wyżej nie pójdzie, blokada jest
lukas309 Opublikowano 18 Listopada 2018 Opublikowano 18 Listopada 2018 Nie obraz się ale kobieta + dpf to same kłopoty
Grzegorzman Opublikowano 18 Listopada 2018 Autor Opublikowano 18 Listopada 2018 No niestety ale auto kupiłem dla żony takie chciała. A problem jest mój bo ona wysiądzie z auta trzaśnie drzwiami i da mi kluczyki mówiac "zobacz bo coś jest nie tak" Ale jak myślisz może to byc przyczyną że się wypala ale wypalic nie może?
lukas309 Opublikowano 18 Listopada 2018 Opublikowano 18 Listopada 2018 2 minuty temu, Grzegorzman napisał: No niestety ale auto kupiłem dla żony takie chciała. A problem jest mój bo ona wysiądzie z auta trzaśnie drzwiami i da mi kluczyki mówiac "zobacz bo coś jest nie tak" Ale jak myślisz może to byc przyczyną że się wypala ale wypalic nie może? Grzegorzu trzeba sprawdzić parametry filtra poprzez podpięcie się pod komputer w aucie i dopiero można stwierdzić
Grzegorzman Opublikowano 18 Listopada 2018 Autor Opublikowano 18 Listopada 2018 No dobra to tak zrobię jutro. Dziękuje za pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się