Grzegorzman 0 Posted November 18, 2018 Share Posted November 18, 2018 Panowie powiedzcie mi czy to normalne. B8 silnik 2,0 190 koni skrzynia multironik. Ustawiam bieg jałowy. Dodaje gazu a tam max 2-2,5 tyś obrotów i więcej nie mogę nawet jak max gaz dodam. To normalne? Dodatkowo zauważyłem że od kilku dni bardzo głośno chodzi i tak to jakoś sprawdziłem wcześniej nie zwracałem na to uwagi Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrzejK. 44 Posted November 18, 2018 Share Posted November 18, 2018 Może niezłym pomysłem byłoby podpięcie VAG-a i odczytanie ewentualnych błędów na początek? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorzman 0 Posted November 18, 2018 Author Share Posted November 18, 2018 No bardzo dobry pomysł ale z racji że dziś niedziela a ja sam nie mam możliwości a i że się zaraz denerwuje to napisałem Pomyślałem w pierwszej kolejności że taki objaw to normalne może nie można gazowac go na biegu jałowym. Albo że może coś się jakaś funkcja odpaliła typu wypalanie dpf Sam nie wiem - jutro podjadę na kompa. A dziś może ktoś miał coś podobnego Link to comment Share on other sites More sharing options...
Góral65 45 Posted November 18, 2018 Share Posted November 18, 2018 W B8 jest ogranicznik obrotów na biegu jałowym max 2500, jest to normalne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorzman 0 Posted November 18, 2018 Author Share Posted November 18, 2018 ooo i o to mi chodziło. dziękuje serdecznie za pomoc. A co do głośnej pracy w ostatnich dniach? jest to możliwe że wypala się DPF. Ja o nim całkowicie zapomniałem. Żona do pracy ma zaledwie 5 km i nie sądzę by to były dobre warunki do czyszczenia. I tak sobie też pomyślałem że może zaczął się wypalac a ona wyłączyła silnik No słysze że chodzi inaczej głośno nie było tego na pewno jeszcze tydzień temu Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukas309 11 Posted November 18, 2018 Share Posted November 18, 2018 55 minut temu, Grzegorzman napisał: Panowie powiedzcie mi czy to normalne. B8 silnik 2,0 190 koni skrzynia multironik. Ustawiam bieg jałowy. Dodaje gazu a tam max 2-2,5 tyś obrotów i więcej nie mogę nawet jak max gaz dodam. To normalne? Dodatkowo zauważyłem że od kilku dni bardzo głośno chodzi i tak to jakoś sprawdziłem wcześniej nie zwracałem na to uwagi Normalne, też tak mam w manualu na na jałowym max 2, 5k obrotów osiąga i wyżej nie pójdzie, blokada jest Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukas309 11 Posted November 18, 2018 Share Posted November 18, 2018 Nie obraz się ale kobieta + dpf to same kłopoty Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorzman 0 Posted November 18, 2018 Author Share Posted November 18, 2018 No niestety ale auto kupiłem dla żony takie chciała. A problem jest mój bo ona wysiądzie z auta trzaśnie drzwiami i da mi kluczyki mówiac "zobacz bo coś jest nie tak" Ale jak myślisz może to byc przyczyną że się wypala ale wypalic nie może? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukas309 11 Posted November 18, 2018 Share Posted November 18, 2018 2 minuty temu, Grzegorzman napisał: No niestety ale auto kupiłem dla żony takie chciała. A problem jest mój bo ona wysiądzie z auta trzaśnie drzwiami i da mi kluczyki mówiac "zobacz bo coś jest nie tak" Ale jak myślisz może to byc przyczyną że się wypala ale wypalic nie może? Grzegorzu trzeba sprawdzić parametry filtra poprzez podpięcie się pod komputer w aucie i dopiero można stwierdzić Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorzman 0 Posted November 18, 2018 Author Share Posted November 18, 2018 No dobra to tak zrobię jutro. Dziękuje za pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now