Jump to content
IGNORED

Grzeje się tylne koło, zjadło klocki


bongod
 Share

Recommended Posts

Witam. Mam problem jak w temacie. Wymieniony tloczek, prowadnice, klocki, tarcze, wezyki a nadal nie odbija skoro się grzeje prawy tył. Ręczny odbija. Pompa hamulcowa a może pompa abs do wymiany? Dziwne bo czasem podczas hamowania zapala się kontrolka poduszek powietrza nie wiem czy to ma coś wspólnego. Walczę już naprawdę długo z tymi hamulcami. Rozmiar tarczy 288 tył. Pomocy. 

Link to comment
Share on other sites

Przed chwilą zauważyłem że przednie i jedna tylna tarcza się nagrzały po jeździe. Tylna ta po regeneracji najbardziej a druga jest całkowicie zimna. Możliwe że to wina tej zimnej i że ta z którą myślałem że jest problem bierze na siebie cała siłę hamowania i przez to się tak nagrzewa? 

Link to comment
Share on other sites

A koło jak masz podniesione to jak się kręci lekko? Zaciagnij i puść ręczny i wtedy jak koło chodzi ? Nie moze byc oporu

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, bongod napisał:

Przed chwilą zauważyłem że przednie i jedna tylna tarcza się nagrzały po jeździe. Tylna ta po regeneracji najbardziej a druga jest całkowicie zimna. Możliwe że to wina tej zimnej i że ta z którą myślałem że jest problem bierze na siebie cała siłę hamowania i przez to się tak nagrzewa? 

 

Pisz co bylo robione i dlaczego???

Edited by wesz82
Link to comment
Share on other sites

Wymiana pompy załatwiła sprawę :)

Link to comment
Share on other sites

28 minut temu, bongod napisał:

Wymiana pompy załatwiła sprawę :)

Abs czy hamulcowej??

Link to comment
Share on other sites

Wezyki hamulcowe w oplocie. A pompa hamulcowa. Myślałem że ciezej się ją wymienia :). 

Link to comment
Share on other sites

Pompa to pikus.

Wymien serwo bez rozszczelnienia ukladu to juz troche ciezej..

Ważne ze działa:thumbup1:

Link to comment
Share on other sites

No serwo trzeba pod kierą rozlaczać a tam mało miejsca :). Ale żeby pompę wymienić też musiałem rozszczelnić układ. Dev mi dał dobra radę żebym przed wyjęciem wypchnał tłoczki jak najbardziej I pomogło w 100 procentach potem przy odpowietrzebiu układu,, w drugą stronę " :). 

Link to comment
Share on other sites

W dniu 29.11.2018 o 08:00, bongod napisał:

No serwo trzeba pod kierą rozlaczać a tam mało miejsca :). Ale żeby pompę wymienić też musiałem rozszczelnić układ. Dev mi dał dobra radę żebym przed wyjęciem wypchnał tłoczki jak najbardziej I pomogło w 100 procentach potem przy odpowietrzebiu układu,, w drugą stronę " :). 

Cześć , opiszesz dokładniej jak to zrobić ? Jak wykręcić i wsadzić nową pompę ? I jak potem odpowietrzyć układ ? O czym trzeba pamiętać żeby tego nie zepsuć ? 
z góry dziękuje 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...