bongod 9 Posted November 22, 2018 Share Posted November 22, 2018 Witam. Mam problem jak w temacie. Wymieniony tloczek, prowadnice, klocki, tarcze, wezyki a nadal nie odbija skoro się grzeje prawy tył. Ręczny odbija. Pompa hamulcowa a może pompa abs do wymiany? Dziwne bo czasem podczas hamowania zapala się kontrolka poduszek powietrza nie wiem czy to ma coś wspólnego. Walczę już naprawdę długo z tymi hamulcami. Rozmiar tarczy 288 tył. Pomocy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bongod 9 Posted November 22, 2018 Author Share Posted November 22, 2018 Przed chwilą zauważyłem że przednie i jedna tylna tarcza się nagrzały po jeździe. Tylna ta po regeneracji najbardziej a druga jest całkowicie zimna. Możliwe że to wina tej zimnej i że ta z którą myślałem że jest problem bierze na siebie cała siłę hamowania i przez to się tak nagrzewa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tunio 1 Posted November 22, 2018 Share Posted November 22, 2018 A koło jak masz podniesione to jak się kręci lekko? Zaciagnij i puść ręczny i wtedy jak koło chodzi ? Nie moze byc oporu Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesz82 79 Posted November 22, 2018 Share Posted November 22, 2018 (edited) 2 godziny temu, bongod napisał: Przed chwilą zauważyłem że przednie i jedna tylna tarcza się nagrzały po jeździe. Tylna ta po regeneracji najbardziej a druga jest całkowicie zimna. Możliwe że to wina tej zimnej i że ta z którą myślałem że jest problem bierze na siebie cała siłę hamowania i przez to się tak nagrzewa? Pisz co bylo robione i dlaczego??? Edited November 22, 2018 by wesz82 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bongod 9 Posted November 27, 2018 Author Share Posted November 27, 2018 Wymiana pompy załatwiła sprawę Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesz82 79 Posted November 27, 2018 Share Posted November 27, 2018 28 minut temu, bongod napisał: Wymiana pompy załatwiła sprawę Abs czy hamulcowej?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
quadral20004 11 Posted November 27, 2018 Share Posted November 27, 2018 Jakie wezyki o ktorych pisales wymieniles? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bongod 9 Posted November 27, 2018 Author Share Posted November 27, 2018 Wezyki hamulcowe w oplocie. A pompa hamulcowa. Myślałem że ciezej się ją wymienia :). Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesz82 79 Posted November 28, 2018 Share Posted November 28, 2018 Pompa to pikus. Wymien serwo bez rozszczelnienia ukladu to juz troche ciezej.. Ważne ze działa Link to comment Share on other sites More sharing options...
bongod 9 Posted November 29, 2018 Author Share Posted November 29, 2018 No serwo trzeba pod kierą rozlaczać a tam mało miejsca :). Ale żeby pompę wymienić też musiałem rozszczelnić układ. Dev mi dał dobra radę żebym przed wyjęciem wypchnał tłoczki jak najbardziej I pomogło w 100 procentach potem przy odpowietrzebiu układu,, w drugą stronę " :). Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudnyhary 0 Posted March 26, 2022 Share Posted March 26, 2022 W dniu 29.11.2018 o 08:00, bongod napisał: No serwo trzeba pod kierą rozlaczać a tam mało miejsca :). Ale żeby pompę wymienić też musiałem rozszczelnić układ. Dev mi dał dobra radę żebym przed wyjęciem wypchnał tłoczki jak najbardziej I pomogło w 100 procentach potem przy odpowietrzebiu układu,, w drugą stronę " :). Cześć , opiszesz dokładniej jak to zrobić ? Jak wykręcić i wsadzić nową pompę ? I jak potem odpowietrzyć układ ? O czym trzeba pamiętać żeby tego nie zepsuć ? z góry dziękuje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now