Herro12 Opublikowano 23 Listopada 2018 Opublikowano 23 Listopada 2018 (edytowane) Witam, Chciałbym zasięgnąć waszej rady i wsparcia. Otóż posiadam auto Audi A4 bo 2.0 tfsi quattro, które niedawno wprowadziłem. Podczas jazdy auto zgasł i wyskoczył błąd przestawienia rozrządu, rozrząd został wymieniony (był przedstawiony o 2 żeby lecz pasek cały). Sprawdziłem ciśnienie na cylindrach i pierwszy cylindrach "0" pozostałe trzy wskazywało po 2bary. I tu moje pytanie czy tu jest już do remontu głowica czy może coś innego. Jeśli to głowica to jaki to był by koszt szlifu i wymiany zaworów w tym silniku. Z góry dziękuję za pomoc Edytowane 23 Listopada 2018 przez Herro12
Hołowczyc20 Opublikowano 23 Listopada 2018 Opublikowano 23 Listopada 2018 Wszystko będzie zależało od tego jakie są uszkodzenia na pewno zawory dostały,uszczelniacze zaworowe bo i tak będzie rozebrane,dźwigienki jeśli są uszkodzone,obróbka gniazd zaworowych + planowanie głowicy do tego uszczelki,olej,płyn,filtr oleju,pasek + pompa wody + rolki,łańcuch + napinacz,szklanka pompy wysokiego ciśnienia + oring,świece.To tak mniej więcej,a skoro i tak będziesz mieć zdjętą czapkę to warto też zdjąć miskę wyczyścić smoka i sprawdzić pompę oleju i zmienić pierścienie na tłokach,ale to już będzie zależało od Ciebie.Sama naprawa głowicy ze wszystkim to tak pewnie 2-3tyś +/- .
Herro12 Opublikowano 25 Listopada 2018 Autor Opublikowano 25 Listopada 2018 Na szczęście nic bardzo poważnego się nie stało, głowica cała tylko łańcuch zmiennych faz rozrządu pękł.
KamilMA Opublikowano 27 Listopada 2018 Opublikowano 27 Listopada 2018 Łańcuch powinno się wymienić jak zaczyna się odzywać stąd takie kwiatki tym bardziej że auto sprowadzone.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się