Herro12 Opublikowano 26 Listopada 2018 Opublikowano 26 Listopada 2018 (edytowane) Witam, Od paru godzin się męczę i nie mogę ściągnąć osłony łańcucha faz rozrządu. Jest może na to jakiś patent. Jeżeli jest ktoś z zielonej i chciałby pomóc, zapraszam na kawkę i oczywiście $. Z góry dziękuję za pomoc ? Edytowane 26 Listopada 2018 przez Herro12
Hołowczyc20 Opublikowano 26 Listopada 2018 Opublikowano 26 Listopada 2018 Przy wymianie łańcucha nie zapomnij zmienić takich 3 pierścieni które są w obudowie i wchodzą w nastawnik.
Herro12 Opublikowano 27 Listopada 2018 Autor Opublikowano 27 Listopada 2018 Tylko to nie ten łańcuszek, mi chodzi o ten z tyłu silnika łączący dwa walki
komoornik Opublikowano 28 Listopada 2018 Opublikowano 28 Listopada 2018 Film to jest ewidentnie o nie tej generacji TFSI.
Hołowczyc20 Opublikowano 28 Listopada 2018 Opublikowano 28 Listopada 2018 Generalnie to trzeba mieć do tego narzędzia blokady wałków,jakiś tam klucz do nastawnika i bodajże blokadę do napinacza(chodź tu się mogę mylić) to raz,a dwa to przy zakładaniu nowego łańcucha nastawnik musi być naciągnięty tzn należy go przekręcić tak jak gdyby pracował i wtedy zakładać łańcuch i napinacz.W przeciwnym razie wywali błąd od faz rozrządu i żadne wymiany czujników i ustawiania paska rozrządu nie pomogą,a auto nie będzie jechać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się